min kat har en hævet kind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.035 visninger
11 svar
2 synes godt om
22. maj 2013

MorTil4<3

hjælp damer

min elskede kat har jeg lige opdaget at han er hævet på sin ene kind og har ligesom en knude på venstre side af hagen
han har spist sin mad både vådt og tørt og han er ligeglad med at jeg piller og raver, og spinder bare når jeg røre ved ham. han er sit sædvanlige jeg, men ser som sagt underlig ud i den ene side af hovedet

hvad siger i ? kan det mon bare være et (huk) han har fået sig ? eller kan det være andet ??

vil self lige konculere dyrlægen i morgen hvis det stadig er der i morgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

baby012

MilleMus1988 skriver:

hjælp damer

min elskede kat har jeg lige opdaget at han er hævet på sin ene kind og har ligesom en knude på venstre side af hagen
han har spist sin mad både vådt og tørt og han er ligeglad med at jeg piller og raver, og spinder bare når jeg røre ved ham. han er sit sædvanlige jeg, men ser som sagt underlig ud i den ene side af hovedet

hvad siger i ? kan det mon bare være et (huk) han har fået sig ? eller kan det være andet ??

vil self lige konculere dyrlægen i morgen hvis det stadig er der i morgen tidlig

Insektbid ? Det lyder som da min hund havde haft en flåd på hagen :/ 

Anmeld

22. maj 2013

MorTil4<3

baby012 skriver:

Insektbid ? Det lyder som da min hund havde haft en flåd på hagen :/ 

æv dog ja jeg kan da håbe det bare er det og det så forsvinder igen

har undersøgt hans lange norske skovkat pels for at se om der var noget småkravl , men det var der ikk

Anmeld

22. maj 2013

Diana2013

MilleMus1988 skriver:

hjælp damer

Det er nok en betændt kirtel

Anmeld

22. maj 2013

Team Putte

MilleMus1988 skriver:

hjælp damer

kan han have bidt sig i kinden? Eller hvis han er udekat kan han måske have været oppe at slås? Jeg mistænker lidt en byld i kinden..

Anmeld

22. maj 2013

MorTil4<3

DianaBaastrup skriver:

Det er nok en betændt kirtel

ufff min stakkels mis

Anmeld

22. maj 2013

MorTil4<3

Team Putte skriver:

kan han have bidt sig i kinden? Eller hvis han er udekat kan han måske have været oppe at slås? Jeg mistænker lidt en byld i kinden..

jeg har prøvet at åbne hans mund, og syntes ik jeg kan se noget i hans mund

og ja han er udedørs kat, men kasteret, så han er ikke så meget for kamp og sådan

Anmeld

22. maj 2013

Team Putte

MilleMus1988 skriver:

jeg har prøvet at åbne hans mund, og syntes ik jeg kan se noget i hans mund

og ja han er udedørs kat, men kasteret, så han er ikke så meget for kamp og sådan

Jeg synes det kan være svært at se indgangen til de bylder når de får dem.. vores kan er oz tøseh anlagt men det er lige slet han er rendt ind i en værre slagsbror af en hankat og kom hjem med sårsår

Anmeld

22. maj 2013

incognito

Min mors hankat (kastreret) har lige haft en tur med opsvulmet kind. Vi fik dyrlægen til at tjekke det i forbindelse med en tandrensning, og der viste sig at det var en betændt byld - han har muligvis været oppe og slås med en anden kat og i den forbindelse fået et sår, som altså var blevet betændt. Dyrlægen tømte bylden (den var meget betændt) og han er nu på penicillin (eller noget i den dur). Så det er bare til dyrlægen i morgen og få det tjekket, for det kan da tyde på det er det - men det er heldigvis ikke værre end at de kan få piller til at fjerne betændelsen med

Anmeld

22. maj 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MilleMus1988 skriver:

hjælp damer

Det lyder lidt som dengang min hankat, der også var kastreret og udekat, bed i en bi... Vi kunne heller ikke se noget, men da vi fik ham til dyrlægen kunne hun se brodden og trak den ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.