Blød livmoderhals 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Trekløver(:

modesty skriver:

Ja, man bliver nervøs. Og reglen er jo desværre at der ikke er nogen regel. Det er helt forskelligt hvordan man reagerer. Jeg havde omkring 100-200 plukveer hver dag fra uge 18 til jeg fødte 40+4 og min limvoderhals rokkede sig ikke fra de 4 centimeter før jeg gik i fødsel. Hos andre vil samme antalt plukveer resultere i for tidlig fødsel. Så tag den med ro, men lad være med at gå i panik, er nok det bedste råd.

Wow det var godt nok mange plukveer !! jeg har slet slet ikke i nærheden af så mange som du havde. 

tusind tak for dine svar er meget mere rolig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg vil så berolige dig lidt,for ved en GU kan man kun mærke den udevendige del af cervix,og dermed har du formentlig 20-30mm cervix indevendig også,så alt i alt er den helt som den skal være. 

Men der ud over behøver en kort cervix ikke at betyde for tidlig fødslen,jeg har altid for kort cervix,men har aldrig født for tidligt pga. af det.

1.gang var Cervix udslettet,og jeg var 1,5cm åben i uge 34,knægten er født i 41+3 ved igangsættelse.

2.gang var cervix 13mm og begyndende åbning i uge 32,og da jeg blev kontrolscannet i uge 36,selv om jeg havde haft mere end 100 plukveer + modningsveer hver dag,var den stadig 13mm,og jeg fødte ikke for tidligt af den grund.

Anmeld

23. maj 2013

Trekløver(:

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg vil så berolige dig lidt,for ved en GU kan man kun mærke den udevendige del af cervix,og dermed har du formentlig 20-30mm cervix indevendig også,så alt i alt er den helt som den skal være. 

Men der ud over behøver en kort cervix ikke at betyde for tidlig fødslen,jeg har altid for kort cervix,men har aldrig født for tidligt pga. af det.

1.gang var Cervix udslettet,og jeg var 1,5cm åben i uge 34,knægten er født i 41+3 ved igangsættelse.

2.gang var cervix 13mm og begyndende åbning i uge 32,og da jeg blev kontrolscannet i uge 36,selv om jeg havde haft mere end 100 plukveer + modningsveer hver dag,var den stadig 13mm,og jeg fødte ikke for tidligt af den grund.

Mange tAk for dit svar, det er rart ikke at skulle bekymrer sig om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.