Hvilke symptomer har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2013

Anonym trådstarter

har i graviditetssymptomer og i så fald hvilke?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Lauer

Hej :-)

Ja, jeg har brystspændinger, er frygteligt træt det meste af tiden, har ikke voldsom meget kvalme, men det dukker op et par gange i løbet af dagen, og forsvinder hurtigt igen. Ud over det, kan jeg jo mærke at jeg er mere følelsesladet end ellers, tisser ca. hver 2-3. time og har mens-smerter/ligamentsmerter

Lauer :-)

Anmeld

24. maj 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

har i graviditetssymptomer og i så fald hvilke?? 

Har ikke særlig mange tegn.

En smule kvalme et par gange i løbet af dagen. Drikker meget vand, og derfor tisser jeg også en del. Og det er næsten det.. alle de andre småtterier er ikke rigtig værd at skrive om

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

det eneste jeg oplever er ømhed i den ene bryst og hyppige vandladninger. 

Åååhh tiden må gerne flyve afsted de næste par mdr så er jeg lidt mere sikret en graviditet.  

er bange for at det ender i SA da jeg ikke har så mange sympt. - men er glad for at i heller ikke oplever de helt store forandringer. 

Anmeld

26. maj 2013

Millea

Jeg har voldsom kvalme... Øv! Har heldigvis lige afleveret min bacheloropgave, så kan bare være hjemme og have kvalme 

håber du snart slutter.. 

Anmeld

28. maj 2013

Millea

du = det (kvalmen) 

Anmeld

28. maj 2013

C&O

Puha ja rigeligt! Har voldsom kvalme, og ikke kun om morgenen. Er træt det meste af tiden, og mine bryster er hævede og meget ømme!

Tiden må gerne bare flyve afsted, for jeg er allerede super ynkelig, og kan mærke jeg er meget mere følelsesladet end jeg plejer, pga. hormonerne!

Forleden dag satte jeg mig ned og tudede på køkkengulvet, fordi vi ikke havde mere mælk - og jeg havde lige sådan glædet mig til chokopops med mælk! Haha Min stakkels mand skyndte sig ned og købe mælk i litervis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.