Den kvalme! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Louise Jørgensen

Ihhh hvor irriterende.. Jeg er næsten i uge 22 og kaster sort set op hver gang jeg spiser. Det er somom der ikke er plads til noget som helst i min mave.. Faktisk har jeg det bedst og er kvalmefri, med tom mave- men på den måde kan man jo ikke gro en baby!

Det er svært at holde ud.. håber snart det går over for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

-Sigrid-

Jeg kastede ikke op før uge 8. Fra uge 8 til 16 kastede jeg op minimum 15 gange dagligt. Fra uge 16 til uge 32 kastede jeg op 5-10 gange dagligt og derefter kun et par stykker. Jeg holdt op med at kaste op tre timer før jeg blev mor

Jeg fik noget som hed balancid i uge 32, og det hjalp VIRKELIG meget, det betød at jeg faktisk havde et par dage med kun en enkelt opkastning eller måske slet ikke Og det virkede også på halsbræd!

Anmeld

22. maj 2013

MariaKyedDK

Rikke2404 skriver:

Jeg er helt udkørt efter al den kvalme jeg stadig er SÅ heldig at have  Tssk..  Er 14+2, og intet tyder på at kvalmen er på vej retur! Hver dag kaster jeg op 2-3 gange. Det er SÅÅ irreterne. Især fordi man gerne vil planlægge lidt, og have lidt ud af dagen. Mon det varer længere, fordi det er tvillinger?  Hmm.. 

Hvornår slap i af med kvalme? Hvis i da havde.. 

jeg havde kvalme til uge 21, og har stadig lidt om morgen, er i uge 27+0 idag....

heldigvis kommer der noget godt ud af den kvalme , men jeg ved man har det elendigt...

god bedring

Anmeld

22. maj 2013

Mini us

Hej alle.. jeg er selv gravid og har lidt så slemt af kvalme. Fertilitetsklinikken trianglen i hellerup tilbyder små plastre med bittesmå nåle i som skal sidde i håndleddene en uge af gangen.. de hedder permanåle og de tog min kvalme.. er dybt afhængig.. vil anbrfale alle det. Marianne som laver det derude er den sødeste kvinde

Anmeld

22. maj 2013

Pinkrose

Rikke2404 skriver:

Jeg er helt udkørt efter al den kvalme jeg stadig er SÅ heldig at have  Tssk..  Er 14+2, og intet tyder på at kvalmen er på vej retur! Hver dag kaster jeg op 2-3 gange. Det er SÅÅ irreterne. Især fordi man gerne vil planlægge lidt, og have lidt ud af dagen. Mon det varer længere, fordi det er tvillinger?  Hmm.. 

Uh jeg var altså en af de uheldige, havde konstant kvalme og kastede op mellem 2-20 gange om dagen indtil 8 mdr.

Og levede næsten af Marie kiks og pærer under graviditeten da det var de to ting jeg ku holde nede

Anmeld

22. maj 2013

Nadja Mathiesen

Rikke2404 skriver:

17+1 og stadig med kvalme og opkast! Søger også med lys og lygte efter gode råd... Det skrækkeligt  

Anmeld

23. maj 2013

Rikke2404

michelledam skriver:

Jeg kan godt huske det. Jeg kastede også op 2-3 gange om dagen. Og det varede indtil uge 18. Og var kun gravid med en. Og da det så stoppede havde jeg det rigtig fint indtil omkring uge 26 og så fik jeg halsbrand til den store guldmedalje og det blev bare værre og værre og stoppede ikke før jeg havde født.

Ja er der ikke det ene i vejen, så er der noget andet  Træls med den halsbrand! Har hørt fra rigtig mange, at de har døjet med det. Fordi baby presser på mavesækken.. Altid noget det er i slutningen som regl. Det er jo ikke til at holde ud!

Anmeld

23. maj 2013

Rikke2404

Denisep skriver:

Uh jeg var altså en af de uheldige, havde konstant kvalme og kastede op mellem 2-20 gange om dagen indtil 8 mdr.

Og levede næsten af Marie kiks og pærer under graviditeten da det var de to ting jeg ku holde nede

Ej puha da..  Så er det altså ikke nemt at være gravid! Man glemmer helt at nyde maven når man er så skidt! Det må virkelig have været en stor lettelse, da du slap af med den kvalme  Men kiks er godt! Jeg kaster dog op af pærer og æbler. Utroligt nok. Men ferskner og melon hitter

Anmeld

23. maj 2013

Pinkrose

Rikke2404 skriver:

Ej puha da..  Så er det altså ikke nemt at være gravid! Man glemmer helt at nyde maven når man er så skidt! Det må virkelig have været en stor lettelse, da du slap af med den kvalme  Men kiks er godt! Jeg kaster dog op af pærer og æbler. Utroligt nok. Men ferskner og melon hitter

Det var det bestemt heller ikke, og ja var meget svært at tænke at de var fantastisk at være gravid, og vil da ærligt sige at jeg ikke ser frem til næste gang . Havde slem bækkenløsning som jeg nu 2,5 år efter stadig døjer med også, så håber kvalmen holder sig væk næste gang

Håber din bliver bedre snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.