Den kvalme! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
18 svar
5 synes godt om
22. maj 2013

Rikke2404

Jeg er helt udkørt efter al den kvalme jeg stadig er SÅ heldig at have  Tssk..  Er 14+2, og intet tyder på at kvalmen er på vej retur! Hver dag kaster jeg op 2-3 gange. Det er SÅÅ irreterne. Især fordi man gerne vil planlægge lidt, og have lidt ud af dagen. Mon det varer længere, fordi det er tvillinger?  Hmm.. 

Hvornår slap i af med kvalme? Hvis i da havde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Maria-s

Jeg havde kvalme til ca uge 16 mener jeg krydser fingre for at du snart er ovre det. Jeg kan GODT huske hvor uudholdeligt det var! Har du prøvet akupunktur? Her hjalp det rigtig meget. 

Anmeld

22. maj 2013

Rikke2404

Maria-s skriver:

Jeg havde kvalme til ca uge 16 mener jeg krydser fingre for at du snart er ovre det. Jeg kan GODT huske hvor uudholdeligt det var! Har du prøvet akupunktur? Her hjalp det rigtig meget. 

Så kan man måske begynde at se lys for enden  Det er nemlig forfærteligt! Nej det har jeg slet ikke tænkt på. Men har også lidt nåleforbi 

Anmeld

22. maj 2013

tankai

Rikke2404 skriver:

Jeg er helt udkørt efter al den kvalme jeg stadig er SÅ heldig at have  Tssk..  Er 14+2, og intet tyder på at kvalmen er på vej retur! Hver dag kaster jeg op 2-3 gange. Det er SÅÅ irreterne. Især fordi man gerne vil planlægge lidt, og have lidt ud af dagen. Mon det varer længere, fordi det er tvillinger?  Hmm.. 

Jeg er 18+1,og kvalmen er der stadig.. Dog er den ikke så slem som den har været.. Nu er det i det mindste ikke hver eneste dag.. 

Anmeld

22. maj 2013

Rikke2404

tankai skriver:

Jeg er 18+1,og kvalmen er der stadig.. Dog er den ikke så slem som den har været.. Nu er det i det mindste ikke hver eneste dag.. 

Årh det er sku heldigt! Gid det var mig. Jeg er sladig ude og hilse på toilettet hver dag  Men træls at den stadig er der. Og ikke bare er gået helt væk nu 

Anmeld

22. maj 2013

Maria-s

Rikke2404 skriver:

Så kan man måske begynde at se lys for enden  Det er nemlig forfærteligt! Nej det har jeg slet ikke tænkt på. Men har også lidt nåleforbi 

Jeg har det også rigtig skidt med nåle, som i sprøjter mv. Men akupunktur nåle er anderledes og personligt synes jeg ikke det var slemt og slet ikke fordi det hjalp rigtig meget jeg var i hvert fald villig til at gøre næææsten alt, da jeg havde kvalme

Anmeld

22. maj 2013

Krussedulle

Rikke2404 skriver:

Puh! Årh hvor kan jeg bare huske den kvalme! Kastede op alt imellem 8 og 16 gange dagligt, indtil 18 uge ca! det var et helvede!

Blev indlagt flere gange pga væskemangel!

Håber du holder ud! Det er vist de aller færreste der har kvalme fra start til slut!

Anmeld

22. maj 2013

Mother-love

Jeg kan godt huske det. Jeg kastede også op 2-3 gange om dagen. Og det varede indtil uge 18. Og var kun gravid med en. Og da det så stoppede havde jeg det rigtig fint indtil omkring uge 26 og så fik jeg halsbrand til den store guldmedalje og det blev bare værre og værre og stoppede ikke før jeg havde født.

Anmeld

22. maj 2013

pcoramt

Rikke2404 skriver:

Min kvalme stoppede pludseligt 13+6 vi venter to drenge.. En anden tvillingemor havde kvalme hele graviditeten, det var to piger

Anmeld

22. maj 2013

pcoramt

Rikke2404 skriver:

Min kvalme stoppede pludseligt 13+6 vi venter to drenge.. En anden tvillingemor havde kvalme hele graviditeten, det var to piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.