ørebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.796 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Diana...

Hej Piger

Får de feber når de har ørebetændelse? Luca har græd næsten hele tiden fra kl 17 ca så har han lige sovet en 15 min 2 gange hvor han så har været lige så ked af det som da han fald i søvn, han har taget sig til øret nogen gange idag men ikke meget, han har ikke feber. 

Øv synes det synd han er så ked af det. 

Men kunne det være ørebetændelse? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

louisepigen23

er han rød i øregangen? for så kan det godt være du skal have tjekket for mellemørebetændelse... er bare noget jeg har hørt de er hvis det er...

Anmeld

3. juli 2009

A.

ja det kan det være..hvis han er ked a det hvis han ligger ned så er det helt sikkert..prøv ligge bøger under sengen så hoved er højere op...og undersøg det da det gør virkelig ondt..

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Tak for hjælpen, Jeg har snakket vagtlægen og han synes det lød som lidt forkølelse som os havet sat sig lidt i ørene, så vi skulle give ham noget pernodil så det har han fået så håber jeg han har det bedre i morgen det lille pus.

Anmeld

3. juli 2009

JonTri

Puha har lige været afsted med min, da han næsten lige er blevet beh. for mellemørebetændelse. De har og skal have feber ved betændelse - uanset hvor det sidder. Heldigvis var Jonathans forkølelsesøre, som de kalder det. I den situation er panodil i numsen guld værd. Det er synd for de små pus, og de SKAL jo bare sove...

God bedring med ham

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

rikkekrogh skriver:

Puha har lige været afsted med min, da han næsten lige er blevet beh. for mellemørebetændelse. De har og skal have feber ved betændelse - uanset hvor det sidder. Heldigvis var Jonathans forkølelsesøre, som de kalder det. I den situation er panodil i numsen guld værd. Det er synd for de små pus, og de SKAL jo bare sove...

God bedring med ham

Ja det var os det vi fik at vide forkølelses øre og han fik os en pernodil i numsen igår aftes. 
Og god bedring der os 

Anmeld

4. juli 2009

Cris

Tænder? Min fik to på en gang den dag han fyldte 4 måneder. Den dag var han så utilfreds hele tiden, men jeg har bare taget det, som en dårlig dag for ham (for jeg kunne hellere ikke se, at han var syg) Så ind i slyngen og meget tålmodighed fra moar! puha! Natten blev også dårlig, men pludseligt næste morgen var der to mikro-hvide spidser i munden! Fra den dag har jeg lært det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.