Skruk som bare pokker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

frøkenM.

Syntes da også der er lang tid til, men ved ikke for mig er det lidt et must med først af tage min uddannelse helt Færdig. Min kæreste glæder sig så meget til børn men er ikke klar før til den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Mutti2

frøkenM. skriver:

Jeg er da bare skruk, og det er altså lidt for tidligt at blive det i den grad som jeg er i  Min kæreste og jeg har været sammen i fire år snart og vi vil færdiggøre vores studier først dvs. projektbaby om 4 år 

Men vi har besluttet os for at vente til vi begge er færdiguddannede. Skulle bare lige ud med min skrukhed!! Skal lige siges vi er 21 og 22 år 

Du kan tro jeg er skruk på samme måde. Har været det siden jeg fik min datter. For et halvt år siden blev jeg insemineret, i håb om at kunne gøre min datter til storesøster på egen hånd. Det lykkedes ikke, så nu holder jeg pause indtil aug/sep. Men for dælen hvor det slider mig op indvendig. 

Jeg har begyndende menssmerter nu, og har bare lyst til at smide mig ned og tude over at jeg ikke bærer endnu et mirakel. Nogle dage har jeg svært ved at tænke på andet 

Men det kommer når rette tid er 

Så jeg forstår udemærket din manglende tålmodighed 

Anmeld

21. maj 2013

frøkenM.

Milla-Victoria's mor skriver:

Du kan tro jeg er skruk på samme måde. Har været det siden jeg fik min datter. For et halvt år siden blev jeg insemineret, i håb om at kunne gøre min datter til storesøster på egen hånd. Det lykkedes ikke, så nu holder jeg pause indtil aug/sep. Men for dælen hvor det slider mig op indvendig. 

Jeg har begyndende menssmerter nu, og har bare lyst til at smide mig ned og tude over at jeg ikke bærer endnu et mirakel. Nogle dage har jeg svært ved at tænke på andet 

Men det kommer når rette tid er 

Så jeg forstår udemærket din manglende tålmodighed 

Stort kram til dig! Håber virkelig at det lykkes for jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.