Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er da bare skruk, og det er altså lidt for tidligt at blive det i den grad som jeg er i Min kæreste og jeg har været sammen i fire år snart og vi vil færdiggøre vores studier først dvs. projektbaby om 4 år
Men vi har besluttet os for at vente til vi begge er færdiguddannede. Skulle bare lige ud med min skrukhed!! Skal lige siges vi er 21 og 22 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frøkenM. skriver: Jeg er da bare skruk, og det er altså lidt for tidligt at blive det i den grad som jeg er i Min kæreste og jeg har været sammen i fire år snart og vi vil færdiggøre vores studier først dvs. projektbaby om 4 år Men vi har besluttet os for at vente til vi begge er færdiguddannede. Skulle bare lige ud med min skrukhed!! Skal lige siges vi er 21 og 22 år
Nogle der har det ligesådan?
ja vil vildt gerne give Daniel en bror eller søster, men men men,,
håber på jeg kan få min uddannelse færdig først og først skal jeg være i praktik, så der går mellem 2½-4år inu det er længe
Jeg er også mega skruk!!!
Jeg har dog en søn på 8mdr. og skal lige gøre min uddannelse færdig (er færdig i februar).. og sååå begynder vi PB igen hihih!
Men gud hvor kan jeg ikke vente!
Mikkala91 skriver: Jeg er også mega skruk!!! Jeg har dog en søn på 8mdr. og skal lige gøre min uddannelse færdig (er færdig i februar).. og sååå begynder vi PB igen hihih! Men gud hvor kan jeg ikke vente!
Nej det er fordærdentligt at skulle vente så længe! hvis jeg allerede er skruk nu ved jeg da heller ikke hvordan jeg skal kunne vente, men det bliver jeg nød til
Kender alt for godt følelsen
frøkenM. skriver: Nej det er fordærdentligt at skulle vente så længe! hvis jeg allerede er skruk nu ved jeg da heller ikke hvordan jeg skal kunne vente, men det bliver jeg nød til
4 År er også længe hvis man er skruk
Men ja, det bedste er jo selvfølgelig at vente
Vi kunne ikke vente til jeg havde færdiggjort uddannelse Og min studievejleder sagde, at der var rigtig godt at få børn under uddannelse.. Pyhh, jeg kunne sgu nok heller ikke vente 4 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128