Skruk som bare pokker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
12 svar
2 synes godt om
21. maj 2013

frøkenM.

Jeg er da bare skruk, og det er altså lidt for tidligt at blive det i den grad som jeg er i  Min kæreste og jeg har været sammen i fire år snart og vi vil færdiggøre vores studier først dvs. projektbaby om 4 år 

Men vi har besluttet os for at vente til vi begge er færdiguddannede. Skulle bare lige ud med min skrukhed!! Skal lige siges vi er 21 og 22 år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

frøkenM.

frøkenM. skriver:

Jeg er da bare skruk, og det er altså lidt for tidligt at blive det i den grad som jeg er i  Min kæreste og jeg har været sammen i fire år snart og vi vil færdiggøre vores studier først dvs. projektbaby om 4 år 

Men vi har besluttet os for at vente til vi begge er færdiguddannede. Skulle bare lige ud med min skrukhed!! Skal lige siges vi er 21 og 22 år 

Nogle der har det ligesådan?

Anmeld

21. maj 2013

B&J

ja vil vildt gerne give Daniel en bror eller søster, men men men,,

håber på jeg kan få min uddannelse færdig først og først skal jeg være i praktik, så der går mellem 2½-4år inu det er længe

Anmeld

21. maj 2013

MMOGM

frøkenM. skriver:

Jeg er også mega skruk!!!

Jeg har dog en søn på 8mdr. og skal lige gøre min uddannelse færdig (er færdig i februar).. og sååå begynder vi PB igen hihih!

Men gud hvor kan jeg ikke vente! 

Anmeld

21. maj 2013

frøkenM.

Mikkala91 skriver:

Jeg er også mega skruk!!!

Jeg har dog en søn på 8mdr. og skal lige gøre min uddannelse færdig (er færdig i februar).. og sååå begynder vi PB igen hihih!

Men gud hvor kan jeg ikke vente! 

Nej det er fordærdentligt at skulle vente så længe! hvis jeg allerede er skruk nu ved jeg da heller ikke hvordan jeg skal kunne vente, men det bliver jeg nød til

Anmeld

21. maj 2013

Babydrøm

frøkenM. skriver:

Kender alt for godt følelsen 

Anmeld

21. maj 2013

MMOGM

frøkenM. skriver:

Nej det er fordærdentligt at skulle vente så længe! hvis jeg allerede er skruk nu ved jeg da heller ikke hvordan jeg skal kunne vente, men det bliver jeg nød til

4 År er også længe hvis man er skruk 

Men ja, det bedste er jo selvfølgelig at vente 

Anmeld

21. maj 2013

Albertsen92

Jeg havde ikke kunnet vente 4 år. Og så skal du også lige have arbejde bagefter osv..
Jeg havde gjort det i uddannelsen og starte op igen efter barsel

Anmeld

21. maj 2013

Albertsen92

Jeg havde ikke kunnet vente 4 år. Og så skal du også lige have arbejde bagefter osv..
Jeg havde gjort det i uddannelsen og starte op igen efter barsel

Anmeld

21. maj 2013

mommy1991

frøkenM. skriver:

Vi kunne ikke vente til jeg havde færdiggjort uddannelse Og min studievejleder sagde, at der var rigtig godt at få børn under uddannelse.. Pyhh, jeg kunne sgu nok heller ikke vente 4 år  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.