Totalt klar til 2'eren!!!! MEEEN......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.539 visninger
16 svar
3 synes godt om
21. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej ALLE dejlige Kvinder (skrukke, så vel som gravide) 

Jeg er en 19 årig mor til en dejlig dreng, ( som blir 2 år til sommer ) og lige så højt som jeg elsker ham, lige så stort et ønske har jeg om at gøre ham til storebror. 

Både jeg selv og min kærste er meget oplagt på PB2, men er bare lidt i tvivl om hvornår?

Jeg starter på HF fagpakke(socialrådgiver) til august, og vi har snakket om vi gerne vil have en mere enden jeg går igang med den "rigtige" udd.

Det jeg ville hører jer om var:

skal vi bare gå igang med det samme, eller skal jeg vente et på måneder? (Er skruk som ind i H***ede) 

Hvad tænker i?

Mange knuss (Det skrukke kvindemenneske)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

mor88

Anonym skriver:

Jeg er en 19 årig mor til en dejlig dreng, ( som blir 2 år til sommer ) og lige så højt som jeg elsker ham, lige så stort et ønske har jeg om at gøre ham til storebror. 

Både jeg selv og min kærste er meget oplagt på PB2, men er bare lidt i tvivl om hvornår?

Jeg starter på HF fagpakke(socialrådgiver) til august, og vi har snakket om vi gerne vil have en mere enden jeg går igang med den "rigtige" udd.

skal vi bare gå igang med det samme, eller skal jeg vente et på måneder? (Er skruk som ind i H***ede) 

Hvad tænker i?

eej.. Jeg er nok lige så skruk som dig!! 

jeg ville nok vente til at det passede med at jeg max var gravid i 7. måned ved slutning af uddannelse. Nu ved jeg ikke, hvor længe HF tager for dig, men af andres erfaring har jeg lært, at 4 års aldersforskel er bedre end 3 års, fordi barnet er blevet mere selvstændig og forstående 

held og lykke med uddannelse og PB2 

Anmeld

21. maj 2013

Kofoed.

Jeg ville start pb 8 måneder før jeg var færdig med hf fagpakken og så håbe det går hurtigt. Giver det mening?

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

eej.. Jeg er nok lige så skruk som dig!! 

jeg ville nok vente til at det passede med at jeg max var gravid i 7. måned ved slutning af uddannelse. Nu ved jeg ikke, hvor længe HF tager for dig, men af andres erfaring har jeg lært, at 4 års aldersforskel er bedre end 3 års, fordi barnet er blevet mere selvstændig og forstående 

held og lykke med uddannelse og PB2 

Hehe...ja det ikke til og holde ud.

Lyder rigtig nok, det forstår og mere jo længere der er imellem... men ved bare ikke om jeg kan vente så længe. 

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg ville start pb 8 måneder før jeg var færdig med hf fagpakken og så håbe det går hurtigt. Giver det mening?

Ja det gøre det!

Lyder godt, sidste gang ( selvom det ikke var planlagt sidst) var det ikke ret langtid uden beskyttelse, før jeg blev gravid.

-Så man kan jo   

Anmeld

21. maj 2013

Lunae

Anonym skriver:

Hvad tænker i?

Start til oktober. Så kan du tidligst have termin i juli og er derfor mere sikker på at få din HF!

Anmeld

21. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Hvad tænker i?

Jeg ville nok også vente, afhængig af situationen, så du kan få din fagpakke færdig.

Ved du på forhånd du har svært ved at få børn ville jeg ikke udsætte.

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ville nok også vente, afhængig af situationen, så du kan få din fagpakke færdig.

Ved du på forhånd du har svært ved at få børn ville jeg ikke udsætte.

Er jeg ikke sikker på, men er jo ung så håber jeg ikke på... 

Anmeld

21. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Hvad tænker i?

Jeg ville vente, hvilket var også det jeg gjorde, da jeg var igang med min uddannelse, så jeg var sikker på at have fået den - det har også gjort mig mere tryg Og jeg var bestemt også skruk, så ved godt hvad du gennemgår. Men hvor lang er den fagpakke?

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg ville vente, hvilket var også det jeg gjorde, da jeg var igang med min uddannelse, så jeg var sikker på at have fået den - det har også gjort mig mere tryg Og jeg var bestemt også skruk, så ved godt hvad du gennemgår. Men hvor lang er den fagpakke?

Den varer 1 år så self. er det ikke så lang tid, så burde godt kunne vente...( tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.