Bm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Muffinmus

Hey, vi skal jo lige tilfældigvis i sommerhus i æbeltoft i næste uge..så er i hjemme må i da gerne besøge os eller vi kan kigge op med William:-)
Vejret skulle jo blive ret ustadigt, så det er far at den lille dreng ikke skal kede sig for meget.
Vi skal være helt nede ved vandet på strandvejen
Du må lige sige til hvis det er noget du kan overskue og så finder vi ud af et eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

birgittemarie

Eeej, det kunne være hyggeligt!!

Jeg PB'er dig lige min mobil, for så må vi lige se, om vi ikke kan finde et tidspunkt i løbet af ugen.

Ugen er godt nok tætpakket med fødselsdags- og flytteforberedelser og så er vi ved at male hele huset, men jeg vil rigtig gerne se jer, så nu håber jeg, det kan lade sig gøre.

Ellers håber jeg, I får en dejlig ferie! Vandet er lækkert varmt og stranden ved Strandvejen er rigtig børnefed. Og når man har vadet en halv kilometer ud, er den såmænd også voksengod.

Knus B

Anmeld

5. juli 2009

Lene76

bm vi kommer osse derover i år men det er først i uge 30 og 31
hvor er i ved at flytte hen har i fået noget i århus el????

Anmeld

5. juli 2009

Muffinmus

Ok
Kunne se at strandvejen er laaang og at vi skal være i rønde, men vi kan sagtnes finde ud af noget alligevel. Har skrevet mobil nr ned, så skriver lige engang:9

Anmeld

5. juli 2009

birgittemarie

Lene76 skriver:

bm vi kommer osse derover i år men det er først i uge 30 og 31
hvor er i ved at flytte hen har i fået noget i århus el????

Fedt! Så håber jeg, vi ikke er flyttet inden! Nu sidder jeg nemlig ikke lige med en kalender, så jeg er ikke helt klar over, hvornår ugerne er, men vi flytter d. 1. august.
Og yes, vi flytter hjem til Århus.
Men det er sgutte den bedste årstid at flytte fra skovhuset, så det er med blandede følelser og temmeligt vemodigt.
Men det skal nok blive rart, når vi først er landet i Århus igen.
Og forhåbentligt sælger min far ikke huset her, så vi kan blive ved at bruge det som sommerhus.

Knus B

Anmeld

5. juli 2009

birgittemarie

MariaE skriver:

Ok
Kunne se at strandvejen er laaang og at vi skal være i rønde, men vi kan sagtnes finde ud af noget alligevel. Har skrevet mobil nr ned, så skriver lige engang:9

Shit mand, er den så lang?! Ja så er I godt nok et stykke væk.
Men fedt, hvis vi kan nå at mødes alligevel!

Knus B og rigtig god ferie

Anmeld

5. juli 2009

Sweet1978

Det kan i godt glæde jer til det er en dejlig strand, vi er lige kommet hjem fra Kaløvig camping, på strandvejen uden for Rønde og det var så børnevenligt...

Anmeld

5. juli 2009

Muffinmus

vi har snakket med dem der har sommerhuset og fik lov til at komme i dag..så vi kører senere når begge unger er vågne igen.
Jamen det er da et stykke væk, men hvis i kan overskue at invitere os på teressen eller du kan komme til os så gør vi da helt sikkert det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.