Hvordan får i læst?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

quindelist

Anonym skriver:

Du har nok ret, jeg tager mig nok ikke tid til at "læse hvad der står", for jeg lyn-læser også, tænker tit hvis jeg nu li får læst dette, så kan jeg lliiiiii nå vasketøjet inden jeg henter ungerne osv.

Kender det men har simpelthen besluttet at jeg ikke rører en finger herhjemme i løbet af min "arbejdsdag" -af samme årsag læser jeg somregel på læsesal for jeg kan blive skør af at vide der lige står en opvask og venter.

Nu er jeg ikke alene så du er jo mere udfordret på den praktiske front end jeg er. Men Sigrid (fra august 11) bliver inddraget i alt fra tøjvask til oprydning, så bruger vi tid sammen mens jeg alligevel får noget praktisk fra hånden, -det tager lidt længere tid men den er godt givet ud.
Min mand rejser en del arbejdsrelateret og så sørger jeg altid for at lave ekstra portioner til frysere når jeg alligevel laver mad, det er dejligt nemt bare lige at tø op :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

K&S

Sidst jeg læste var i 07 (til sygeplejerske, men en arbejdsskade gjorde jeg ikke arbejder som det idag), så startede jeg på denne her i 2012, og det er en spændende, til tider lidt langtrukken uddannelse, jeg er IKKE boglig stærk, men er her da endnu.... Der er ofte 1 studiedag om ugen

Tak for svar 

Studiedag - er det "hjemmearbejdsdag"? 

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Tak for svar 

Studiedag - er det "hjemmearbejdsdag"? 

Ja, det er en dag hvor der ingen forelæsninger er

Det eneste "problem" jeg ser er, at man først kommer i praktik på 4.semester, altså du skal gå på skole i 1,5 år inden du overhovedet kommer ud og "prøver at arbejde", det er lidt længe og har savnet en "snuse-praktik"

Anmeld

20. maj 2013

K&S

Anonym skriver:

Ja, det er en dag hvor der ingen forelæsninger er

Det eneste "problem" jeg ser er, at man først kommer i praktik på 4.semester, altså du skal gå på skole i 1,5 år inden du overhovedet kommer ud og "prøver at arbejde", det er lidt længe og har savnet en "snuse-praktik"

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.