Hjerne vs. kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tog lige en hjemmetest.. glemte alt om den og den lå i næsten 40 min men den var negativ...

Har bestilt tid hos lægen d. 5 juni da jeg endnu ikke har hørt svar på min besked til dem via Cure4U... men der er vist også noget med at C4U ikke er så gode til at sende beskederne videre korrekt...

Har stadig konstant kvalme... dybt ubehageligt at blive rørt på det nederste af maven passende med hvor jeg har følt niv når der har været ægløsning tidligere... Boblende fornemmelser specielt når jeg ligger stille på ryggen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Wampires

Ville blot lige opdatere den her...

var forbi lægen i mandags i stedet da de fandt ud af de havde lukket d. 5 juni så jeg var heldig der lige var et afbud i deres akut tid...

Fik henvisning til en gyn for at blive scannet og finde ud af hvad der videre skulle ske...

var til scanning igår hos gyn... er IKKE gravid...

Pyha og også sådan lidt nå hvad så nu agtigt...

jeg har fået Provera til at frembringe en blødning i håbet om at det kan kickstarte en cyklus og gøre så jeg får det bedre igen...

Underligt nok så var den ene side helt tømt ud for æg så jeg har haft ret i at føle jeg havde ægløsning flere gange i perioden uden mens... og den anden side ja der lå de ligeså fint på rad og række præcis som man ville forvente med PCO...

Fik oså taget en vævsprøve med det samme i forbindelse med det der 3 års tjek for livmoderhalskræft da jeg ikke har hørt noget og det er ved at være lidt over 3 år siden sidste tjek...

Anmeld

10. juni 2013

Wampires

Blev ringet op af gyn idag ang vævsprøven...

den var helt normal... puha rart at få af vide for var lidt bekymret for om det var noget mere alvorligt der var galt...

Har endnu ingen blødninger haft til trods for at jeg tog sidste Provera i fredags... havde idag til gengæld det helt vildt dårligt uden nogen alm. grund med ondt i tarmene, kvalme, svedeture og rystende hænder så da jeg snakkede med gyn fortalte jeg ham det...

Så nu skal jeg til tjek med gyn imorgen igen... Håber bare snart der sker noget for er så oppustet at mine bukser er blevet for små og lige nu midt i flytning er der altså bare hverken tid eller penge til at vi render rundt og køber nye bukser til mig der ender med at være for store når (hvis) jeg får en blødning så alt det her væske forsvinder igen...

Anmeld

11. juni 2013

Wampires

Så har jeg været hos gyn...

slimhinden ser ud til at være ved at løsne sig, der mangler i hvert fald nogle bittesmå stykker hist og her i den så vi aftalte at være tålmodige og prøve at vente 14 dages tid og se om blødningen ikke kom af sig selv...

udover det så alting ud som det "plejer" på mig

Så nu må vi se tiden an... håber snart boblen springer for kan bare mærke væskesamling og oppustethed tager til... De bukser jeg købte for kort tid siden og købte bælte til for at kunne passe er ved at sprænge i lynlåsen når jeg tager dem på nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.