Det gør ondt pga af syning (sorry for detaljerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej alle derude

Jeg har født for ikke så længe siden og blev i den forbindelse syet som man nu gør.

Min ene syning sidder lige i skedeåbningen nedderst, der er dannet arvæv pga syningen og nu til sagen:

Det gør simpelthen så ondt når min kæreste skal trænge ind. Vi bruger glidecreme og ingen kondom (jeg er på p-piller)

I dag kunne jeg simpelthen ikke gennemføre fordi det gjorde så ondt Jeg er stimuleret og våd, så burde jo ikke på den måde have problemer. Kommer vi endelig i gang med selve akten så gør det ikke så ondt når han endelig er inde.

Men det er bare sådan en dræber for mig at det skal gøre så ondt inde vi kan komme i gang og det dræber altså lysten lidt og det gør mig bare så ked af det og frustreret.

Er der noget jeg kan gøre så det bliver bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Frejsmor

Mon ikke du bare skal give det tid til at hele lidt, inden i sådan for alvor går igang?

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor længe det er siden du fødte, men jeg havde altså ondt for neden i en 3 ugers tid efter og mener ikke vi havde sex igen før efter 8 ugers undersøgelsen..

Forresten vil jeg råde jer til at bruge kondom indtil du har været til 8 ugers undersøgelse, da der er risiko for infektion!

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Mon ikke du bare skal give det tid til at hele lidt, inden i sådan for alvor går igang?

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor længe det er siden du fødte, men jeg havde altså ondt for neden i en 3 ugers tid efter og mener ikke vi havde sex igen før efter 8 ugers undersøgelsen..

Forresten vil jeg råde jer til at bruge kondom indtil du har været til 8 ugers undersøgelse, da der er risiko for infektion!

Tak for svar, det er dog 4 mdr siden at jeg har født. og vi ventede til efter 8 ugers undersøgelsen med at gå i gang.

Anmeld

20. maj 2013

Frejsmor

Anonym skriver:

Tak for svar, det er dog 4 mdr siden at jeg har født. og vi ventede til efter 8 ugers undersøgelsen med at gå i gang.

Hmm okay.. Ja, da du skrev for ikke så længe siden, regnede jeg med et par uger eller sådan hehe..

Nåh, men mit bedste råd er nok at gå til lægen og blive undersøgt.. Måske du ikke er helet helt ordentligt eller måske lægen bare kan komme med nogle gode råd..

Håber der snart bliver bedre!

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Hmm okay.. Ja, da du skrev for ikke så længe siden, regnede jeg med et par uger eller sådan hehe..

Nåh, men mit bedste råd er nok at gå til lægen og blive undersøgt.. Måske du ikke er helet helt ordentligt eller måske lægen bare kan komme med nogle gode råd..

Håber der snart bliver bedre!

Ja det er måske et forsøg værd.

Anmeld

21. maj 2013

Fuglemor

Jeg havde samme problem efter fødslen og lægen lod der i alt gå et halvt år før hun sendte mig videre. Jeg havde dannet arvæv sagde hun. På sygehuset sagde de det var en slimhinde der gjorde det gjorde så ondt. Jeg blev lokalbedøvet og så fjernede hun den og siden har der ikke været problemer

Anmeld

21. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej alle derude

Jeg har født for ikke så længe siden og blev i den forbindelse syet som man nu gør.

Min ene syning sidder lige i skedeåbningen nedderst, der er dannet arvæv pga syningen og nu til sagen:

Det gør simpelthen så ondt når min kæreste skal trænge ind. Vi bruger glidecreme og ingen kondom (jeg er på p-piller)

I dag kunne jeg simpelthen ikke gennemføre fordi det gjorde så ondt Jeg er stimuleret og våd, så burde jo ikke på den måde have problemer. Kommer vi endelig i gang med selve akten så gør det ikke så ondt når han endelig er inde.

Men det er bare sådan en dræber for mig at det skal gøre så ondt inde vi kan komme i gang og det dræber altså lysten lidt og det gør mig bare så ked af det og frustreret.

Det er helt normalt.. Sådan havde jeg det os i 6-7måneder.. Det bliver bedre og fik faktisk at vide af lægen at det ku hjælpe at massere det

Anmeld

21. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hej alle derude

Jeg ville kontakte lægen, bare lige for én sikkerheds skyld.

Jeg har selv født for 4 måneder siden og blev syet både inde i skeden og på inder- og ydersiden af mellemkødet og all the way down..
Jeg er stadig øm men kan sagtens have sex men bliver øm hvis der bliver strukket for meget i mellemkødet, men mærker intet til den indvendige syning..

Anmeld

21. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hej alle derude

Jeg ville kontakte lægen, bare lige for én sikkerheds skyld.

Jeg har selv født for 4 måneder siden og blev syet både inde i skeden og på inder- og ydersiden af mellemkødet og all the way down..
Jeg er stadig øm men kan sagtens have sex men bliver øm hvis der bliver strukket for meget i mellemkødet, men mærker intet til den indvendige syning..

Anmeld

23. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej alle derude

Det er også 4 måneder siden jeg har født, men jeg kan stadig mærke det strammer lidt dernede når jeg f.eks. går ned på hug eller andet der udvider kødet lidt - ergo er jeg nok ikke helet 100 % og jeg har i den forbindelse derfor heller ikke haft sex endnu, jeg er simpelthen bange for at få en dårlig start og jeg vil føle mig helt klar til det før jeg skal i gang igen.

Jeg synes du skal give dig selv tid til at hele i stedet for. Du skal tænke på at har fået revet dit kød fra hinanden og at 8 uger nok ikke er helt nok. Til 8 ugers undersøgelsen får du tjekket dine muskler og om kødet er hele fint og ikke om du er helet 100%, det kan din læge altså ikke tjekke for dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.