Opskrift søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
14 svar
2 synes godt om
20. maj 2013

B&J

da jeg gik på HG havde vi en dag hvor vi fik mad fordi vi havde lavet et projekt.

der var

Ris

æg (lige som små ægge kage stykker i)

noget kød

og nogle grønt sager. men lige hvad det hedder eller hvad der ellers var i kan jeg slet ikke huske det er også over 5år siden

håber nogle kan hjælpe mig med den opskrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Muffin_girl

B&J skriver:

da jeg gik på HG havde vi en dag hvor vi fik mad fordi vi havde lavet et projekt.

der var

Ris

noget kød

og nogle grønt sager. men lige hvad det hedder eller hvad der ellers var i kan jeg slet ikke huske det er også over 5år siden

Jeg fik det på en kinesisk restaurant den anden dag... 

Det er bare en slags wok med æg, ris, skinke og kylling og grøntsager.. Tror det er stegt

Anmeld

20. maj 2013

B&J

AalborgPigen skriver:

Jeg fik det på en kinesisk restaurant den anden dag... 

Det er bare en slags wok med æg, ris, skinke og kylling og grøntsager.. Tror det er stegt

jaa det tror jeg også men det var også mere hvad man kan putte i evt. en opskrift for det smagte så godt hihihihih

Anmeld

20. maj 2013

La´chrissen

B&J skriver:

der var

Ris

noget kød

Du kan hælde rå æg ud over din færdige ret og røre det rundt så det lige stivner.
Jeg har tit fået det over ris med grøntsager

Anmeld

20. maj 2013

Muffin_girl

B&J skriver:

jaa det tror jeg også men det var også mere hvad man kan putte i evt. en opskrift for det smagte så godt hihihihih

Øhhh.. 

Der må du nok ind og høre ad .. 

Det ved jeg faktisk ikke.. 

Anmeld

20. maj 2013

B&J

La´chrissen skriver:

Du kan hælde rå æg ud over din færdige ret og røre det rundt så det lige stivner.
Jeg har tit fået det over ris med grøntsager

okay så bliver det til små æggekager i retten hihihihih eller en stor klatkage???

for det smager jo vildt godt

Anmeld

20. maj 2013

B&J

AalborgPigen skriver:

Øhhh.. 

Der må du nok ind og høre ad .. 

Det ved jeg faktisk ikke.. 

jaaa bare jeg viste hvad retten hed så jeg kunne finde nogle forskellige med den for de steder jeg har fundet den hedder den ingen ting

Anmeld

20. maj 2013

Muffin_girl

B&J skriver:

jaaa bare jeg viste hvad retten hed så jeg kunne finde nogle forskellige med den for de steder jeg har fundet den hedder den ingen ting

Nej det er heller ikk nemt så ..

Anmeld

20. maj 2013

La´chrissen

B&J skriver:

okay så bliver det til små æggekager i retten hihihihih eller en stor klatkage???

for det smager jo vildt godt

Små klumper æggekage ingen klatkage bare sørg for at røre i dry lige som røræg. Hvis det stivnet lidt inden du rører bliver stykkerne større.

Anmeld

20. maj 2013

B&J

La´chrissen skriver:

Små klumper æggekage ingen klatkage bare sørg for at røre i dry lige som røræg. Hvis det stivnet lidt inden du rører bliver stykkerne større.

mange tak, ja jeg skal se om jeg ikke kan finde en opskrift for det skal altså prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.