Overnatning ude uden lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Miss BananaHammock

Bertris skriver:

Nu er lilli "kun" knapt 2 måneder, og synes en rejseseng virker så stor (på trods af hun sover i tremmeseng)

jer der bruger barmevognskassen, tager i den så af og har den derinde hvor i sover når i er på tur? 

Alexander virkede også "klemt" i liften og derfor kom han i tremmesengen da han var 2 mdr. men han kunne sagtens stadig sove i liften når vi var ude. På trods af at han fyldte meget. Jeg tror det var mere vores behov end hans at han røg over i tremmesengen. Og da vi så første gang skulle bruge weekendsengen så han så lille bitte ud, men han sov ligeså godt som han ellers gør og igen tror jeg det var mine følelser mere end hans da jeg var itvivl om han var klar til weekendsengen. Du kan evt. beklæde weekendsengen med en sengerand eller andet så den bliver lidt mindre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Bertris

Miss BananaHammock skriver:

Alexander virkede også "klemt" i liften og derfor kom han i tremmesengen da han var 2 mdr. men han kunne sagtens stadig sove i liften når vi var ude. På trods af at han fyldte meget. Jeg tror det var mere vores behov end hans at han røg over i tremmesengen. Og da vi så første gang skulle bruge weekendsengen så han så lille bitte ud, men han sov ligeså godt som han ellers gør og igen tror jeg det var mine følelser mere end hans da jeg var itvivl om han var klar til weekendsengen. Du kan evt. beklæde weekendsengen med en sengerand eller andet så den bliver lidt mindre.

Kan selvfølgelig prøve at se med weekend seng næste gang vi skal hjem til min mor, og ellers må vi tage barnevognskassen ind

Anmeld

20. maj 2013

Miss BananaHammock

Bertris skriver:

Kan selvfølgelig prøve at se med weekend seng næste gang vi skal hjem til min mor, og ellers må vi tage barnevognskassen ind

Det er jo helt op til jer. Jeg fandt bare ud af at det typisk var mig der var usikker og knægten var ligeglad og sov der hvor han blev lagt

Vi har ikke altid barnevognen med hvis det bare lige er til aftensmad også er det nemt at mormor har en weekendseng han kan blive puttet i indtil vi skal hjem.

Anmeld

20. maj 2013

Bertris

Miss BananaHammock skriver:

Det er jo helt op til jer. Jeg fandt bare ud af at det typisk var mig der var usikker og knægten var ligeglad og sov der hvor han blev lagt

Vi har ikke altid barnevognen med hvis det bare lige er til aftensmad også er det nemt at mormor har en weekendseng han kan blive puttet i indtil vi skal hjem.

når vi er på besøg en eftermiddag hos farmor plejer hun at blive lagt i en seng med et tæppe som "blokade" så hun ikke kan ryge på gulvet, men når vi skal overnatte hos mormor f.eks. kan vi ikke gøre sådan, men der er en weekend seng. 
Men du har nok ret i at de sådan set er forholdsvis ligeglade, bare de ligger godt 

Anmeld

20. maj 2013

Nessie

Vi brugte en weekendseng. Ingen problem i dét, og han var vant til at sove i en "mini-tremmeseng" hjemme 

Anmeld

21. maj 2013

LilleLene

Bertris skriver:

Det er ikke fordi den ikke er lang nok, den virker bare så smal at

hun virker til at blive lidt mast når hun ligger i den

nå okay

Anmeld

21. maj 2013

Maja88

Vi brugte i starten barnevognskasseb og gik så senere over til weekend seng.. men nu sov hun også i lift til en 5-6 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.