Overnatning ude uden lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
16 svar
2 synes godt om
20. maj 2013

Bertris

Nu er lilli ved at blive for stor til sin lift, og det er sådan set også

fint nok, men er i tvivl om hvad vi så skal have hende sovende i om natten når vi er på weekend ved familie eller venner. 

Hvad gør i? Sover de små så bare i selve barnevognen eller gør i noget helt andet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

lycly

Nu var det godt nok efterår/vinter da min datter voksede ud af liften, så jeg havde en drømmepose til hende. Men havde det været sommet, så havde jeg bare brugt barnevognskassen  

Eller en rejseseng

Anmeld

20. maj 2013

S.Maria

Jeg brugte bare barnevognskassen. 

Anmeld

20. maj 2013

Fuglemor

Jeg tænker også barnevogns kassen eller en weekend seng.

Anmeld

20. maj 2013

Miss BananaHammock

Vi bruger weekendseng og det har der ikke været nogle problemer med. Men han er også vant til det da han sover i tremmeseng hjemme.

Alexander er 5mdr

Anmeld

20. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har også bare brugt selv barnevognskassen og da hun igen blev lidt større gik vi over til en weekendseng. Vh stine

Anmeld

20. maj 2013

Bertris

Nu er lilli "kun" knapt 2 måneder, og synes en rejseseng virker så stor (på trods af hun sover i tremmeseng)

jer der bruger barmevognskassen, tager i den så af og har den derinde hvor i sover når i er på tur? 

Anmeld

20. maj 2013

LilleLene

Bertris skriver:

Nu er lilli "kun" knapt 2 måneder, og synes en rejseseng virker så stor (på trods af hun sover i tremmeseng)

jer der bruger barmevognskassen, tager i den så af og har den derinde hvor i sover når i er på tur? 

2 mdr og for stor til sin lift :O ? hold da op

Anmeld

20. maj 2013

Bertris

LilleLene skriver:

2 mdr og for stor til sin lift :O ? hold da op

Det er ikke fordi den ikke er lang nok, den virker bare så smal at

hun virker til at blive lidt mast når hun ligger i den

Anmeld

20. maj 2013

FruK

Min har sovet i liften når vi har været ude ind til nu her, hvor hun er 4 1/2 måned. Hun tager stadig en lur i den ind i mellem.

Men næste gang vi skal ud og sove om natten tager vi barnevognskassen med ind - og så har vi købt en weekendseng til når hun bliver lidt større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.