Lidt (meget) overrasket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
14 svar
16 synes godt om
20. maj 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har længe snakket om opstart af PB. Men blev egentligt enige om, at vente tl en af os havde job. 

Så igår sender han en mail til mig angående, "hvornår er det det rigtige tidspunkt at få barn nr. 1".

Jeg tænker lidt for mig selv, hvorfor tænker han nu på det. Og hvorfor dælen sender han mig den på mail?!

Læser den igennem, og venter lidt med at gå ind til ham.

Efter nogle minutter går jeg så ind og spørger ind til, hvorfor han har sendt den til mig.

Ham: "Øhh.. Øhm.. Det ved jeg ikke. Syntes bare du skulle se den".

Mig: "Jamen, hvorfor skal jeg se den? Vi har da snakket om at vente noget tid endnu?!".

Ham: "Ja men hvis nu man ikke skal være alt for gammel, når man får børn. Og hvis man gerne vil nyde tilværelsen igen, når de en gang er flyttet hjemmefra. Så skal man nok heller ikke vente for længe med at gå igang".

Mig:  "Hvad mener du?". 

Ham: "Jeg syntes, at hvis alt går, som vi regner med, så kan vi begynde til sommer. Jeg lover ingenting. Men umiddelbart syntes jeg, at det er det der passer bedst ind". 

Mig:  Tænker for mig selv. Hvad sker der lige? "Okay skat. Jamen så lad os umiddelbart aftale det. Og ja du skal intet love. For bliver så ked af det hver gang det går i vasken". 

Havde godt nok aldrig troet, at det var min kæreste der skulle komme og sige sådan. Men hold da op, hvor var det (ifølge mine øjne) en romantisk måde at gøre det på. 

Havde bare lige brug for at dele det med nogen. Og i det tilfælde er baby jo en god side at gøre det på. Når nu der ikke er nogen, der skal vide noget om projektet. 

Hvis nogen kan genkende mig, så "shhh". Det en hemmelighed. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Op 

Anmeld

20. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har længe snakket om opstart af PB. Men blev egentligt enige om, at vente tl en af os havde job. 

Så igår sender han en mail til mig angående, "hvornår er det det rigtige tidspunkt at få barn nr. 1".

Jeg tænker lidt for mig selv, hvorfor tænker han nu på det. Og hvorfor dælen sender han mig den på mail?!

Læser den igennem, og venter lidt med at gå ind til ham.

Efter nogle minutter går jeg så ind og spørger ind til, hvorfor han har sendt den til mig.

Ham: "Øhh.. Øhm.. Det ved jeg ikke. Syntes bare du skulle se den".

Mig: "Jamen, hvorfor skal jeg se den? Vi har da snakket om at vente noget tid endnu?!".

Ham: "Ja men hvis nu man ikke skal være alt for gammel, når man får børn. Og hvis man gerne vil nyde tilværelsen igen, når de en gang er flyttet hjemmefra. Så skal man nok heller ikke vente for længe med at gå igang".

Mig:  "Hvad mener du?". 

Ham: "Jeg syntes, at hvis alt går, som vi regner med, så kan vi begynde til sommer. Jeg lover ingenting. Men umiddelbart syntes jeg, at det er det der passer bedst ind". 

Mig:  Tænker for mig selv. Hvad sker der lige? "Okay skat. Jamen så lad os umiddelbart aftale det. Og ja du skal intet love. For bliver så ked af det hver gang det går i vasken". 

Havde godt nok aldrig troet, at det var min kæreste der skulle komme og sige sådan. Men hold da op, hvor var det (ifølge mine øjne) en romantisk måde at gøre det på. 

Havde bare lige brug for at dele det med nogen. Og i det tilfælde er baby jo en god side at gøre det på. Når nu der ikke er nogen, der skal vide noget om projektet. 

Hvis nogen kan genkende mig, så "shhh". Det en hemmelighed. 

Hvor dejligt

Anmeld

20. maj 2013

Sara.

Hvor sødt

Anmeld

20. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

super sødt

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor dejligt

Ja. Det gjorde ihvertfald ikke at der var mindre sommerfugle nede i maven 

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Hvor sødt

Ja. Specielt når det slet ikke var noget med regnede med. 

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

super sødt

Ja ikke?

Meget overraskende vil jeg sige. 

Anmeld

20. maj 2013

Dorthe1986

Hvis du er den jeg tror du er så må jeg sige at jeg har ventet på at høre sådan en update :-)

Det er så skønt!

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Hvis du er den jeg tror du er så må jeg sige at jeg har ventet på at høre sådan en update :-)

Det er så skønt!

Det jo svært at sige om jeg er den du tror.  Men tror det nu ikke - men man kan aldrig vide. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.