Jeg er nervøs! Har brug for et godt råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

EnSødMor

LuLy skriver:

Åh jeg havde det også svært med det de første par gange. Men min datter elskede at være der fra dag 1, og det gør de fleste børn
Men et godt råd er IKKE at vise hende at du er ked af det, for så bliver hun bare utryg. Du skal udstråle at du er tryg for så er hun det også.

Det undrer mig nu lidt at hun skal være der alene allerede? Min datter var der først alene i en times tid på 3. dagen.

Sorry, hun har været der 4 gange sammen med mig. ;-) Så hun "kender hende vel" men ikke helt (; 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

jydeinden

det bedste du kan gøre er at tage den med ro.. hvis du virker tryg og smiler og bare en hurtig hej hej og så gå. på den måde viser du din datter at du er okay med det der sker

Anmeld

20. maj 2013

LinLin

Frk-S skriver:

Det er ikke første gang hun er hos hende, har nok ikke formuleret mig ordentligt. 

Hun har været hos hende 4 gange sammen med mig... 

men det betyder jo ikke at hun kender hende. så derfor har jeg skrevet en hun knapt kender ;-)

Arh...

Så giver det mere mening... Du skal i hvert fald prøve at virke som om det er helt okay når du siger farvel til hende. Fortæl du kommer tilbage og henter hende senere

Anmeld

20. maj 2013

Maja_4000

Nu går min datter i vs, men jeg havde det på samme måde .. Og jeg tudede hele vejen hjem i flere dage .. Kan stadig have svært ved det, hvis hun ikke vil afleveres (og nu har hun altså gået der i halvandet år ) .. Hvis jeg kunne, gik jeg hjemme med hende til hun skulle i bh! Men altså ..

Du skal nok blive glad for det .. Nyd stilheden og at du i fred kan få lov at tage et langt bad, læse et blad, sove, se fjernsyn, være kreativ osv. osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.