Hvilket arbejde har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Maja_4000

Jeg er elev .. Detailslagter med speciale i delikatesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Betina_fra_Als

bobbles skriver:

Jeg vil gerne snart i gang med at finde mig et arbejde eller begynde på en uddannelse men har ingen ideer om hvad jeg vil eller kan. Har prøvet sosu hjælper. Pædagog med hjælper og rengørings faget og det kunne jeg desværre ikke holde til. Så håber jeg kunne finde noget inspiration i hvad I arbejder med

jeg er på fabrik, hvor vi samler actuatorer, et super godt job, som jeg er meget glad for.

Anmeld

20. maj 2013

Ayasmor

Jeg er sygeplejerske og arbejder med syge børn i deres eget hjem

Anmeld

20. maj 2013

hekran

Jeg er gymnasielærer (cand. mag.) og eeeelsker det. Det er en fantastisk kombi mellem skønne kollegaer, friske og energiske elever og en akademisk/pædagogisk udfordring. Jeg elsker mit arbejde!

Anmeld

20. maj 2013

Clisolka

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i off. administration. Jeg har siddet i det samme firma i snart 14 år. 

Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt på et tidspunkt, så jeg følger lige med i tråden 

Anmeld

20. maj 2013

CaWi

Jeg er uddannet landmand, men da det passer dårligt ind i vores liv, og jeg ikke kan se mig selv passe grise som 40 årig, stater jeg ny uddannelse til august.

Mit valg faldte på laborant. Jeg skal først et halvt år på VUC, og håber så på at blive optaget på laboranten til januar.
Både VUC pakken og laborant uddannelsen optager til januar og august

Anmeld

20. maj 2013

FruStolpe

bobbles skriver: