Hvilket arbejde har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Frk.S

Jeg er bioanalytiker og arbejder på en nuklearmedicinsk afdeling. Det sidste år har jeg også fungeret som underviser for studerende på afdelingen (barselsvikar for vores underviser) hvilket også tiltaler mig en del. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

simone_jacobsen

bobbles skriver:

Kontor uddannelse kiggede jeg på men da der kun er start i august og svar mulighed i marts så er det løb vist kørt

Løbet er overhovedet ikke kørt, man kan tit komme ind efter optagelses fristen.. Grib knoglen og giv dem et kald

Anmeld

20. maj 2013

simone_jacobsen

Jeg har en bachelor i pædagogik og arbejdede, inden jeg gik på barsel, med børn og unge der ikke kan bo hjemme på fuld tid.

Super spændende og i den grad udfordrende job..

Anmeld

20. maj 2013

Steph_Laurits

Jeg er handelsskole studerende, og skal fra august starte hos et advokatfirma, som advokatsekretærelev
CAN'T WAIT!!

Anmeld

20. maj 2013

Chevro

bobbles skriver:

Kontor uddannelse kiggede jeg på men da der kun er start i august og svar mulighed i marts så er det løb vist kørt

Det er bare at tage kontakt til skolen. Der kan nemt være mulighed for at starte alligevel.

Du skal bare have dine papirer i orden, så de ikke skal vente på dem (: Det er bare at sende alt med. Karakterer, anbefalinger, beviser osv. :-) des mere, jo større er chancen :-)

Anmeld

20. maj 2013

pcoramt

bobbles skriver:

Jeg vil gerne snart i gang med at finde mig et arbejde eller begynde på en uddannelse men har ingen ideer om hvad jeg vil eller kan. Har prøvet sosu hjælper. Pædagog med hjælper og rengørings faget og det kunne jeg desværre ikke holde til. Så håber jeg kunne finde noget inspiration i hvad I arbejder med

Jeg er i gang med at uddanne mig inden for finans området.. Ideen er at komme til at arbejde med økonomisk rådgivning eller med bolighandel

Anmeld