37+0 !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Hahahaha Hvor er du sød!!! Men jeg hååååber ikke jeg føder inden dig da - det ville ikke være godt  

Nej det ville ikke være godt, men hvem ved, altså hvis jeg nu går 2 uger over tid... så er der jo 5 uger endnu... og du ville jo godt kunne føde i uge 36 !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

M (:

Akmese skriver:

- Men en rigtig skøn en af slagsen !!

Tak søde

Anmeld

20. maj 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Nej det ville ikke være godt, men hvem ved, altså hvis jeg nu går 2 uger over tid... så er der jo 5 uger endnu... og du ville jo godt kunne føde i uge 36 !!

Hahaha, ja du har helt ret Men for en god ordens skyld synes jeg altså at vi skal aftale at du føder først - og jeg venter til tidligst uge 37  

Anmeld

20. maj 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Åh mine lår og baller er også lidt ramt af kiloerne .... :/ håber sådan at du har ret, og at jeg er i stand til at smide kiloerne hurtigt ! savner godt nok min gamle krop meget !!

Det er altså også bare super flot at du allerede havde din krop tilbage efter 2 uger

Det var da også hurtigt at hun er blevet en selvstændig lille dame men hvor er det bare skønt, det betyder jo bare hun er rigtig tryg i sine omgivelser !!  - men ja man venter på dem så længe, og så vokser de bare lyn hurtigt.. det er slet ikke fair !

Så er det godt det snart er slut søde  Det bare ud og gå en masse ture med lille Isak. 

Men ja, du kan tro hun er en bestemt dame allerede. Hun ligner sin mor meget på det punkt  

Tiden går bare så stærkt! Man skal virkelig huske at nyde de første uger/måneder....  

Anmeld

20. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Hahaha, ja du har helt ret Men for en god ordens skyld synes jeg altså at vi skal aftale at du føder først - og jeg venter til tidligst uge 37  

Det synes jeg også, ellers kan det også godt være jeg får en smule ondt i røven !!! ej pjat men lille supermand skulle da nu også gerne blive derinde i din babyhule længe endnu

Anmeld

20. maj 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Det synes jeg også, ellers kan det også godt være jeg får en smule ondt i røven !!! ej pjat men lille supermand skulle da nu også gerne blive derinde i din babyhule længe endnu

Hehe, ja håber han venter til i hvertfald juli-måned Jeg skal bare liiiiige til grøn koncert d. 19. juli, så må han gerne komme!! Men behøver ikke gå over termin og ind i august  

Det bliver sgu spændende hvornår Isak vil ud og se verden! 

Anmeld

20. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Hehe, ja håber han venter til i hvertfald juli-måned Jeg skal bare liiiiige til grøn koncert d. 19. juli, så må han gerne komme!! Men behøver ikke gå over termin og ind i august  

Det bliver sgu spændende hvornår Isak vil ud og se verden! 

Uh ja du har termin den 28. Juli det bliver spændende om du får grøn koncert med så !

Og ja igen ligesom dig gider jeg i hvert fald bare ikke gå over tid !!!

Anmeld

20. maj 2013

Muffin_girl

Akmese skriver:

1 stk færdigbagt baby og 21 dage til termin <3 hvor er det bare skønt... !! i må alle ha en fantastisk søndag !!

Ej hvor en fin mave

Anmeld

20. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Så er det godt det snart er slut søde  Det bare ud og gå en masse ture med lille Isak. 

Men ja, du kan tro hun er en bestemt dame allerede. Hun ligner sin mor meget på det punkt  

Tiden går bare så stærkt! Man skal virkelig huske at nyde de første uger/måneder....  

Det skal vi i hvert fald også !

Det er da bare dejligt med en masse personlighed

Anmeld

20. maj 2013

Mink

AalborgPigen skriver:

Ej hvor en fin mave

mange tak skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.