37+0 !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Mink

M (: skriver:

Ja, det er for vildt at han allerede er 10,5 uge!

Kan godt forstå du er utålmodig! Håber han venter med at komme til det passer ind i farmands planer! 

Det er simpelthen så vildt at han allerede er så stor... !  det går næsten for stærkt... !

Ja det ville være dejligt <3 han er også savnet !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Smuk, smuk, smuk!!!! Og tillykke med færdigbagt baby  

Tak skal du ha søde, og i lige måde  hi hi det er lidt vildt men synes tiden går så stærkt med dig føler helt du indhenter mig haha

Anmeld

19. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Nej lige præcis hehe Husker det så godt, for følte mig da ikke alt for lækker som gravid  

Bliver så dejligt for dig at maven kommer væk! Så kan man gå i sit dejlige normale tøj igen, var guld værd for mig!!  

Ja det er på lørdag, er så spændt! Tror også lille mor fælder en tårer eller to... 

Hvis ikke det var fordi jeg skiftede undertøj hver dag, så kunne jeg jo ikke huske hvad jeg havde på fordi dunken sidder i vejen !! så lækker er da bestemt ikke noget jeg føler mig !!!

Og ja mit elskede tøj !!!! savner sådan at shoppe !!!!

Det kan jeg da godt forstå, jeg håber sådan i får fint vejr !! havde passet så godt hvis det havde været denne her weekend glæder mig til billeder !!

Anmeld

19. maj 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Hvis ikke det var fordi jeg skiftede undertøj hver dag, så kunne jeg jo ikke huske hvad jeg havde på fordi dunken sidder i vejen !! så lækker er da bestemt ikke noget jeg føler mig !!!

Og ja mit elskede tøj !!!! savner sådan at shoppe !!!!

Det kan jeg da godt forstå, jeg håber sådan i får fint vejr !! havde passet så godt hvis det havde været denne her weekend glæder mig til billeder !!

Haha hvor sjovt  Den er også blevet ret stor jo hehe...

Haha præcis, har også shoppet non-stop efter maven forsvandt  Og ikke mindst gået i solarie! Puha... 

Ja havde været total perfekt hvis det var igår! De lover desværre ikke godt vejr næste weekend men nu må vi se.. Ihh glæder mig også til at vise billeder Hun er blevet så stor!

Anmeld

19. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Haha hvor sjovt  Den er også blevet ret stor jo hehe...

Haha præcis, har også shoppet non-stop efter maven forsvandt  Og ikke mindst gået i solarie! Puha... 

Ja havde været total perfekt hvis det var igår! De lover desværre ikke godt vejr næste weekend men nu må vi se.. Ihh glæder mig også til at vise billeder Hun er blevet så stor!

Ja synes også godt at den må holde lidt igen ... sammen med kiloerne  

håber sådan at jeg nemt får dem af igen bagefter.. !! ligesom dig elsker jeg at shoppe, bare ikke fedt når man ikke aner hvordan man kommer til at se ud

Ej men i skal helt sikkert nok få en go dag alligevel, hun er jo en lille solstråle i sig selv !!  det er helt vildt så hurtigt det går, har du aldrig lyst til at stoppe tiden ???

Anmeld

19. maj 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Ja synes også godt at den må holde lidt igen ... sammen med kiloerne  

håber sådan at jeg nemt får dem af igen bagefter.. !! ligesom dig elsker jeg at shoppe, bare ikke fedt når man ikke aner hvordan man kommer til at se ud

Ej men i skal helt sikkert nok få en go dag alligevel, hun er jo en lille solstråle i sig selv !!  det er helt vildt så hurtigt det går, har du aldrig lyst til at stoppe tiden ???

Man kan ikke se de ekstra kg, kun på mavsen Men er sikker på de bare flyver af når du har født, især hvis du ammer! Og ellers er det bare en masse gåture og så forsvinder de ekstra kg..

Nej det jo lige det.. Det nok bedst at vente til kroppen er helt sig selv igen. Min krop var sig selv igen efter 2 uger, men er jo så forskelligt..

Tusind tak, hvor du dog sød  Det går sindssygt stærkt, hun er allerede lidt over 4 måneder og vil ihvertfald ikke ligge og putte hos mor mere der skal ske noget hele tiden..! Har så meget lyst til at spole tiden tilbage og nyde min lille baby igen....

Anmeld

19. maj 2013

M (:

Akmese skriver:

Det er simpelthen så vildt at han allerede er så stor... !  det går næsten for stærkt... !

Ja det ville være dejligt <3 han er også savnet !!

Det går siiindssygt hurtigt!  Han er slet ikke spædbarnet mere, nu er han en rigtig baby! 

Det kan jeg godt forstå! Håber han når det..

Anmeld

19. maj 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Tak skal du ha søde, og i lige måde  hi hi det er lidt vildt men synes tiden går så stærkt med dig føler helt du indhenter mig haha

Hahahaha Hvor er du sød!!! Men jeg hååååber ikke jeg føder inden dig da - det ville ikke være godt  

Anmeld

20. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Man kan ikke se de ekstra kg, kun på mavsen Men er sikker på de bare flyver af når du har født, især hvis du ammer! Og ellers er det bare en masse gåture og så forsvinder de ekstra kg..

Nej det jo lige det.. Det nok bedst at vente til kroppen er helt sig selv igen. Min krop var sig selv igen efter 2 uger, men er jo så forskelligt..

Tusind tak, hvor du dog sød  Det går sindssygt stærkt, hun er allerede lidt over 4 måneder og vil ihvertfald ikke ligge og putte hos mor mere der skal ske noget hele tiden..! Har så meget lyst til at spole tiden tilbage og nyde min lille baby igen....

Åh mine lår og baller er også lidt ramt af kiloerne .... :/ håber sådan at du har ret, og at jeg er i stand til at smide kiloerne hurtigt ! savner godt nok min gamle krop meget !!

Det er altså også bare super flot at du allerede havde din krop tilbage efter 2 uger

Det var da også hurtigt at hun er blevet en selvstændig lille dame men hvor er det bare skønt, det betyder jo bare hun er rigtig tryg i sine omgivelser !!  - men ja man venter på dem så længe, og så vokser de bare lyn hurtigt.. det er slet ikke fair !

Anmeld

20. maj 2013

Mink

M (: skriver:

Det går siiindssygt hurtigt!  Han er slet ikke spædbarnet mere, nu er han en rigtig baby! 

Det kan jeg godt forstå! Håber han når det..

- Men en rigtig skøn en af slagsen !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.