Nedture

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige haft en nedtur, på den måde, hvor jeg suges helt ind i mig selv. Der er helt sort og negativt. Der opstår trangen til at forsvinde, og jeg kæmper mod trangen til at skade mig selv. Det er som en trance, jeg sidder fast i et øjeblik. Her græder jeg, indtil det føles meningsløst at græde, og kort efter bryder tårerne frem igen.

Episoderne kan vare fra en time til en dags tid. Nogle perioder kommer de mere regelmæssigt end andre, og jeg kender tit ikke selv grunden til det, hvilket gør det rigtig svært at tale med andre om. Jeg har haft episoderne siden tidlig teenage-alder. Dengang skadede jeg mig selv, hvorefter selve tomheden forsvandt, men skyldfølelsen tog over.

Kan slet ikke finde ud af, om jeg skal lægge noget i det eller om det bare er (lidt voldsomme) humørsvingninger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

B&J

Jeg syntes du skal kontakte din læge på mandag og få en akut tid så i kan få snakket omkring alt det her, og der efter en smut forbi en psykolog tror du har en masse inde bag til hjerte der gemmer sig på en masse der har behov for at komme frem og hun/han kan evt hjælpe dig med hvad det er der sker når du bryder sammen

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg syntes du skal kontakte din læge på mandag og få en akut tid så i kan få snakket omkring alt det her, og der efter en smut forbi en psykolog tror du har en masse inde bag til hjerte der gemmer sig på en masse der har behov for at komme frem og hun/han kan evt hjælpe dig med hvad det er der sker når du bryder sammen

Tak  Jeg har bare svært ved at erkende det. Har en tanke om, at det bare er noget pjat, og det holder op af sig selv en dag. Jeg har aldrig talt højt om det, sådan rigtigt i hvert fald, så kan slet ikke forestille mig at sige noget til en læge, jeg i forvejen ikke er ret glad for 

Anmeld

19. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak  Jeg har bare svært ved at erkende det. Har en tanke om, at det bare er noget pjat, og det holder op af sig selv en dag. Jeg har aldrig talt højt om det, sådan rigtigt i hvert fald, så kan slet ikke forestille mig at sige noget til en læge, jeg i forvejen ikke er ret glad for 

jamen det er svært når man har det svært tro mig det er et helvede.... men uden tvivl du skal have hjælp, hvis du ikke kan lig din læge søg efter en ny, men syntes stadig du skal gå der op tag evt. en du stoler på med.. for du skal ikke gå og have det træls og svært for det får du kun mere slemt af og det er ingen der skal have vi skal alle have det godt

Anmeld

19. maj 2013

Bshizzle

Jeg kender det alt for godt selv, og har derfor gået i knap 5 år gået med en dep og har ALDRIG ville søge hjælp... Før NU!! 

Jeg går dagligt og kæmper mod mig selv for ikke at gøre skade på mig selv 

Så for et par mdr siden fik jeg et anfald og erkendte overfor min Læge hva der går mig på. 

og er nu i "behandling".. 

Så mit råd er... Søg hjælp!! Lægen vil kun dit bedste 

Og du vil få det meget bedre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.