Skrid med dig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

MyLove E

Masig skriver:

Kan godt se det er en svær situation, men tror du ikke din mand og søn hellere vil have en mor/kone med overskud og glæde fremfor at skulle ud og lave noget udenfor hjemmet hver weekend? Hvad med om i nogle gange tager afsted og du så evt tager hjem efter nogle timer og din mand og søn så kan blive?

Vi har sat meget på standby. Og er næsten aldrig noget. Jo vi er tit på skovtur eller noget men det er kun os tre:-)

Men du har ret:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Masig

Tauf skriver:

Vi har sat meget på standby. Og er næsten aldrig noget. Jo vi er tit på skovtur eller noget men det er kun os tre:-)

Men du har ret:-)

Men det er jo også hyggeligt nok... 

Jeg ville nok prøve det med at tage lidt tidligere hjem end de andre to. Vi gør det nogle gange, fordi drengen skal hjem og sove og bliver hurtigt overstimuleret, så jegtager hjem med ham, mens kæresten bliver. Passer mig også ok, da jeg heller ikke kan holde til så mange timer  Selvfølgelig kan man ikke altid gøre sådan, men hvis bare man kan nogle gange, så er det da bedre end slet ikke tage afsted eller være helt færdig hver gang man er afsted 

Anmeld

19. maj 2013

B&J

Tauf skriver:

Tak for dit svar :-)

Jeg er jo nød til at lytte til dem!?! Det er jo mit behandlings sted!!

Du har ret og jeg er arbejde også meget med det.

Jeg er bare så træt af at være syg og ikke kan leve et alm liv.

Jeg har bare meget svært ved at sige fra når vi er kommet afsted . For jeg har det fint når vi er afsted men det ee først dagen efter eller flere dage efter det går galt.
Jeg syntes jo også det er synd for min mand og søn at vi altid skal være hjemme

jamen hvis du fortæller dem du skal være sammen med ja så syntes de det jo også det er okay og din mand og søn kan jo blive hvor du tager hjem ja det er træls men det er jo 110% beder ind du skal lide under det i flere dage efter, og din mand og søn kan jo også lave en masse ting uden for og du kan være med men max hvis antal tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.