Tauf skriver:
Lorte dumme træls irriterende sygdom, forsvind ud af mit Lorte hovede....
Jeg begynder at få det bedre. Jeg bliver bare så nemt udmattet og kan ingenting. Det er det som jeg hader mest.
Jeg er begyndt at sige meget fra. Jeg kan godt holde til at være af sted.
Men dagen efter eller flere dage efter er jeg HELT FÆRDIG
Det er så hårdt at man altid skal være færdig efter bare at måske kommet sent i seng! F.eks i går så jeg Melodi grand prix og kom først i seng kl 1..... Og i da kan jeg slet ikke trække vejret og er træt ked og har mistet alt overskud. Kan ingenting.
BARE FORDI JEG SÅ MGP &@*@-%+(&?*%&#*#-+&(&
På daghospitalt siger de at jeg bare må sige noget mere fra.. Men det kan jeg jo ikke. Så bliver jeg da mere syg hvis jeg skal til at side hjemme i et hjørne og glo, aldrig komme ud og altid gå i seng kl 21....
Hvad gør i andre???
Ih nu brokkede jeg mig IGEN.....
Kan kun svare fra egne erfaringer . Jeg kender ikke til at have en depression med døjer med kroniske smerter . Hvilket dræner mig MEGET . Rigtig meget og jeg HADER det . Hader at jeg ikke bare kan .
men det bedste er at acceptere det , at det er sådan det er lige nu . Igen jeg kender ikke til at have en depression men tænker dit overskud og kræfter måsket vender langsomt tilbage i takt med du får det bedre .
jeg kan holde til ca 2-3 timers socialt samvær . Så går jeg kold. Idag har mine drenge fødselsdag , var tidligt oppe , hygge med morgenmad , bage osv . Til middag måtte jeg lægge mig 2 timer og hvile . Aghh
men det er sådan det er . Og tænker det er lidt det samme for dig .
så ja det handler om at sige fra , sørg for at få struktur på hverdagen . Hvis i er nogle steder , så prøv om du kan sige stop inden du er helt drænet . Lyt til din krop og accepter tingene
det er pisse sur men når jeg lytter til min krop og mærker mine begrænsninger gør det bare jeg får mere overskud .
ved ikke om du kan bruge det da det
Anmeld