Skrid med dig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
12 svar
4 synes godt om
19. maj 2013

MyLove E

Lorte dumme træls irriterende sygdom, forsvind ud af mit Lorte hovede....

Jeg begynder at få det bedre. Jeg bliver bare så nemt udmattet og kan ingenting. Det er det som jeg hader mest.
Jeg er begyndt at sige meget fra. Jeg kan godt holde til at være af sted.
Men dagen efter eller flere dage efter er jeg HELT FÆRDIG
Det er så hårdt at man altid skal være færdig efter bare at måske kommet sent i seng! F.eks i går så jeg Melodi grand prix og kom først i seng kl 1..... Og i da kan jeg slet ikke trække vejret og er træt ked og har mistet alt overskud. Kan ingenting.
BARE FORDI JEG SÅ MGP &@*@-%+(&?*%&#*#-+&(&

På daghospitalt siger de at jeg bare må sige noget mere fra.. Men det kan jeg jo ikke. Så bliver jeg da mere syg hvis jeg skal til at side hjemme i et hjørne og glo, aldrig komme ud og altid gå i seng kl 21....

Hvad gør i andre???

Ih nu brokkede jeg mig IGEN.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

LMX

Tauf skriver:

Jeg begynder at få det bedre. Jeg bliver bare så nemt udmattet og kan ingenting. Det er det som jeg hader mest.
Det er så hårdt at man altid skal være færdig efter bare at måske kommet sent i seng! F.eks i går så jeg Melodi grand prix og kom først i seng kl 1..... Og i da kan jeg slet ikke trække vejret og er træt ked og har mistet alt overskud. Kan ingenting.

På daghospitalt siger de at jeg bare må sige noget mere fra.. Men det kan jeg jo ikke. Så bliver jeg da mere syg hvis jeg skal til at side hjemme i et hjørne og glo, aldrig komme ud og altid gå i seng kl 21....

Hvad gør i andre???

Jeg kan faktisk slet ikke komme med nogle gode råd eller kloge ord. Men en krammer skal du ha og et medfølende et af slagsen.

Anmeld

19. maj 2013

Camillos

Tauf skriver:

Hvad gør i andre???

åhhh gud hvor jeg dog kender følelsen... kæmpe kram til dig søde

Anmeld

19. maj 2013

B&J

jeg tror du skal lade vær med at blande dem.

være ude men max 1-2 timer og ikke flere timer og det er så dan dag hvis du ikke kan klare 2 jamen så start med ½ også en 1 efter hånden og ikke for sent evt. midt på dagen..

og jeg går i seng hver dag også i weekenden kl 22 ellers kan jeg ikke hænge sammen jeg SKAL have 8 timer ellers er jeg helt ødelagt...

og ja det er super træls for dig, men arbejd med dig selv osv. og evt. få nogle hjem til dig hvis i skal noget jamen så max 1time og ikke mere i starten også gå tidlig i seng

Anmeld

19. maj 2013

Masig

Tror B&J har fat i noget.. Selvfølgelig skal du ud, men tag kun nogle få timer ad gangen... Hvis jeg er ude en hel dag til noget socialt, kan jeg også være helt smadret flere dage efter, kommer jo også an på hvad det er...

og det med at gå i seng, tja jeg går ofte i seng kl 20.30-21.... men sover heller aldrig en hel nat uden at vågne et par gange, så hvis jeg skal have de timer jeg har brug for, så må jeg tidligt i seng.... Hellere det end at gå rundt som en zombie hele dagen fordi man ikke får sovet...

Anmeld

19. maj 2013

bøllen

Tauf skriver:

Hvad gør i andre???

Kan kun svare fra egne erfaringer . Jeg kender ikke til at have en depression med døjer med kroniske smerter . Hvilket dræner mig MEGET . Rigtig meget og jeg HADER det . Hader at jeg ikke bare kan .

men det bedste er at acceptere det , at det er sådan det er lige nu . Igen jeg kender ikke til at have en depression men tænker dit overskud og kræfter måsket vender langsomt tilbage i takt med du får det bedre .

jeg kan holde til ca 2-3 timers socialt samvær . Så går jeg kold. Idag har mine drenge fødselsdag , var tidligt oppe , hygge med morgenmad , bage osv . Til middag måtte jeg lægge mig 2 timer og hvile . Aghh 

men det er sådan det er . Og tænker det er lidt det samme for dig .

så ja det handler om at sige fra , sørg for at få struktur på hverdagen .  Hvis i er nogle steder , så prøv om du kan sige stop inden du er helt drænet . Lyt til din krop og accepter tingene

det er pisse sur men når jeg lytter til min krop og mærker mine begrænsninger gør det bare jeg får mere overskud . 

ved ikke om du kan bruge det da det

Anmeld

19. maj 2013

MyLove E

B&J skriver:

jeg tror du skal lade vær med at blande dem.

være ude men max 1-2 timer og ikke flere timer og det er så dan dag hvis du ikke kan klare 2 jamen så start med ½ også en 1 efter hånden og ikke for sent evt. midt på dagen..

og jeg går i seng hver dag også i weekenden kl 22 ellers kan jeg ikke hænge sammen jeg SKAL have 8 timer ellers er jeg helt ødelagt...

og ja det er super træls for dig, men arbejd med dig selv osv. og evt. få nogle hjem til dig hvis i skal noget jamen så max 1time og ikke mere i starten også gå tidlig i seng

Tak for dit svar :-)

Jeg er jo nød til at lytte til dem!?! Det er jo mit behandlings sted!!

Du har ret og jeg er arbejde også meget med det.

Jeg er bare så træt af at være syg og ikke kan leve et alm liv.

Jeg har bare meget svært ved at sige fra når vi er kommet afsted . For jeg har det fint når vi er afsted men det ee først dagen efter eller flere dage efter det går galt.
Jeg syntes jo også det er synd for min mand og søn at vi altid skal være hjemme

Anmeld

19. maj 2013

MyLove E

Masig skriver:

Tror B&J har fat i noget.. Selvfølgelig skal du ud, men tag kun nogle få timer ad gangen... Hvis jeg er ude en hel dag til noget socialt, kan jeg også være helt smadret flere dage efter, kommer jo også an på hvad det er...

og det med at gå i seng, tja jeg går ofte i seng kl 20.30-21.... men sover heller aldrig en hel nat uden at vågne et par gange, så hvis jeg skal have de timer jeg har brug for, så må jeg tidligt i seng.... Hellere det end at gå rundt som en zombie hele dagen fordi man ikke får sovet...

Hvis du læse det Jeg har skrevet til Bj er det nogenlunde det samme svar til dig:-)

Anmeld

19. maj 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Kan kun svare fra egne erfaringer . Jeg kender ikke til at have en depression med døjer med kroniske smerter . Hvilket dræner mig MEGET . Rigtig meget og jeg HADER det . Hader at jeg ikke bare kan .

men det bedste er at acceptere det , at det er sådan det er lige nu . Igen jeg kender ikke til at have en depression men tænker dit overskud og kræfter måsket vender langsomt tilbage i takt med du får det bedre .

jeg kan holde til ca 2-3 timers socialt samvær . Så går jeg kold. Idag har mine drenge fødselsdag , var tidligt oppe , hygge med morgenmad , bage osv . Til middag måtte jeg lægge mig 2 timer og hvile . Aghh 

men det er sådan det er . Og tænker det er lidt det samme for dig .

så ja det handler om at sige fra , sørg for at få struktur på hverdagen .  Hvis i er nogle steder , så prøv om du kan sige stop inden du er helt drænet . Lyt til din krop og accepter tingene

det er pisse sur men når jeg lytter til min krop og mærker mine begrænsninger gør det bare jeg får mere overskud . 

ved ikke om du kan bruge det da det

Jeg kan rigtig godt bruge det. Jeg ved også godt det hele.

Er så småt ved at acceptere at jeg er syg men når jeg så har det godt det i flere dage glemmer jeg det igen

Anmeld

19. maj 2013

Masig

Tauf skriver:

Hvis du læse det Jeg har skrevet til Bj er det nogenlunde det samme svar til dig:-)

Kan godt se det er en svær situation, men tror du ikke din mand og søn hellere vil have en mor/kone med overskud og glæde fremfor at skulle ud og lave noget udenfor hjemmet hver weekend? Hvad med om i nogle gange tager afsted og du så evt tager hjem efter nogle timer og din mand og søn så kan blive?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.