Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Hihi nej faktisk faderens store blå øjne men tak
Hihi nej faktisk faderens store blå øjne men tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Tak skal du ha .. .. Ja det har været en Hård Omgang må man sige.... Men man kommer heldigvis for det meste stærkere ud på den anden side...
Tak skal du ha .. .. Ja det har været en Hård Omgang må man sige.... Men man kommer heldigvis for det meste stærkere ud på den anden side...
Det gør man :-) Har selv været, dog ikke som fødselsdepression, men for 8 år siden, fik jeg en svær depression som følge af stress.
Camillos skriver: Dejligt du har det godt efter fødslen er glad for der ingen hard feelings er .. jeg havde lidt svært med at komme tilbage til baby.dk igen. men har fået opbakning og en kærlig velkomst igen nørj hvor er det rart..
Dejligt du har det godt efter fødslen er glad for der ingen hard feelings er .. jeg havde lidt svært med at komme tilbage til baby.dk igen.
men har fået opbakning og en kærlig velkomst igen nørj hvor er det rart..
Velkommen tilbage, godt at høre at du har fået det bedre!
Så mangler vi bare at du når helt op på toppen igen og trækker manden med dig, og så kan Emma vist umuligt få det bedre derhjemme
God bedring og held og lykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128