Ja , jeg var rigtig aktiv i en laaang periode herinde og Gud hvor jeg savner jer allle sammen her på Baby.dk.
Jeg har været hårdt ramt i alt det her baby halløj ... Mine mange aborter, da det så lykkedes at holde på barnet var graviditeten plaget af blødninger , angst for at miste, bækkenløsning, sygemelding Osv.... Det var ikke nemt... Ved fødslen mistede jeg rigtig meget blod og emma blev født med navlesnoren om halsen.....
Så kom reaktionen som alle kvinder får i mere eller mindre grad... Jeg tudede , følte mig ulykkkelig , kunne INTET overskue andet end emma.. Jeg blev ramt af angst for at emma skulle lide vuggedød, blive meget syg og andet .. så Al mit fokus var på hende 1000% procent 24/7... Jeg fik en sceening af Sp' og det viser sig jeg har fået en fødselsdepression i svær grad.
Jeg er opstartet i Behandling hos Psykiatrien, har fået nogle Piller ... Og jeg er i bedring.. selvom det nogen gange føles som en kamp uden ende..
Oveni alt det her har min kæreste en rigtig svær tid og er blevet ramt af adskillige angst anfald og har svært ved at takle/håndtere emma mere end 30 min af gangen og han er nu sygemeldt på ubestemt tid.
Jeg er glad for at det eneste depressionen ikke har ramt er min moderkærlighed og elskefølelse og ansvars følelse over for min datter.. Jeg ammer stadigvæk, hun griner hele dagen, er begyndt på grød .. hun vejer nu 8,1 kg og er 73 cm ...
Hun er begyndt at møve sig frem
Så skønt...
Tillykke til M
, Mortilmalucca , Undercover35 , Frklotusblomst, Risen, Misschurch med twinsene , Med jeres skønne børn Og jeg undskylder jeg ikke har været der så meget for jer under jeres graviditet som i har været for mig.
Jeg håber også nielsen80 har det godt .. Og Christina92 trives med hendes lille tiger.
Yep jeg har fulgt alle jeres tråde, men har ikke kunne overskue at skrive på dem...
Knus og Kram fra Camillos