FruJacobsen skriver:
Jeg er selv studerende og venter nu mit 2. barn
min mand har også været studerende, men er lige blevet færdiguddannet. Vi har været - og jeg er stadig - super glade for at være studerende samtidig med, at vi fik vores søn! Jeg synes, at der er rigtig mange fordele, også under graviditeten, hvor du eksempelvis kan tage en læsedag hjemme på sofaen, hvis ikke du orker at tage af sted eller din studiegruppe kan komme hjem til dig (det er ikke så nemt bare at blive hjemme, hvis du har job).
Jeg synes, at vi har haft rigtig god tid til at være med vores søn. Eksempelvis er han lige startet i dagpleje, og da jeg ikke har flere undervisningstimer inden sommerferien, har jeg haft god tid til at køre ham ind og kan hente ham tidligt osv. Desuden har jeg hele sommerferien, hvor jeg holder ham hjemme i de 4 uger, hvor dagplejen har lukket, så han ikke skal rundt i forskellige gæstedagplejer.
Mht. økonomien kan det self godt være lidt stramt, men du får faktisk en ret høj SU sats det første stykke tid (dobbelt SU med mulighed for db. lån og da vi begge var studerende fik vi også forsørgertillæg).
Som sagt venter jeg nu mit 2. barn og vil stadig være under uddannelse, når hun/han bliver født, hvilket passer mig helt fint 
Vi har da haft hårde dage op til projektaflevering, hvor man ikke bare kan sidde hele dagen og natten ligesom mange andre kan - men så er det jo med at få tingene planlagt, så én af jer er med baby, imens den anden knokler med studiet....
Jeg håber, at det hele giver mening
!! Jeg kan hvert fald varmt anbefale at få børn under uddannelse!