Barn under uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.822 visninger
14 svar
2 synes godt om
19. maj 2013

Ano20

Jeg er pt. i gang med 2. semester på pædagoguddannelsen, men er i den situation at jeg er meget skruk. 
Min plan har hele tiden været at vente med at få børn til jeg er færdig med min uddannelse, men jeg har efterhånden indset at jeg nok ikke kan vente så længe 
Jeg har været sammen med min kæreste i 2½ år, og han er også i gang med at studere, men er også opsat på at få børn inden længe. 

Jeg kan selv se mange fordele ved at få børn under uddannelse, f.eks. at jeg selv føler jeg kan være mere fleksibel i forhold til at have et arbejde. Jeg vil også være mere attraktiv på arbejdsmarkedet, hvis jeg har ét barn eller to når jeg er færdiguddannet. 

Jeg er samtidig også bange for at det kan være hårdt at få børn under uddannelse, så vil gerne høre jeres erfaringer med det. 
Har i fortrudt at i ikke ventede med at få børn til efter endt uddannelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Lykke:)

vAnnemette skriver:

Jeg er pt. i gang med 2. semester på pædagoguddannelsen, men er i den situation at jeg er meget skruk. 
Min plan har hele tiden været at vente med at få børn til jeg er færdig med min uddannelse, men jeg har efterhånden indset at jeg nok ikke kan vente så længe 
Jeg har været sammen med min kæreste i 2½ år, og han er også i gang med at studere, men er også opsat på at få børn inden længe. 

Jeg kan selv se mange fordele ved at få børn under uddannelse, f.eks. at jeg selv føler jeg kan være mere fleksibel i forhold til at have et arbejde. Jeg vil også være mere attraktiv på arbejdsmarkedet, hvis jeg har ét barn eller to når jeg er færdiguddannet. 

Jeg er samtidig også bange for at det kan være hårdt at få børn under uddannelse, så vil gerne høre jeres erfaringer med det.