Var jeres drøm virkelighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Frejsmor

Jeg har stemt blankt, da man ikke kunne vælge flere svar..

1. gang drømte jeg det blev en dreng - og det gjorde det!

2. gang drømte jeg også det blev en dreng og var ret så sikker på at det passede, eftersom det passede sidste gang.. Meeen jeg fik en overraskelse til MD - det er nemlig en lille pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg drømte jeg fødte en neger-dukke (pige)

og så skulle min onkel holde den.. og så faldt arme og ben af den her dukke...

Men jeg fik en hvid pige  - Der har alle arme og ben 

Anmeld

19. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg både drømte om ham og mediterede og fik kontakt til ham faktisk... så var ikke i tvivl på noget tidspunkt...

jeg drømte om hvordan han ville se ud lige når han blev født og hvordan han ville se ud lidt ældre som han er nu.. og ja det har altså holdt stik indtil videre med udseendet

Anmeld

19. maj 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Kort efter jeg fandt sammen med min mand drømte jeg at vi ville få en pige. Det fik vi så også da vi nåede til at få børn (Isabell)

I min sidste graviditet var vi igennem moderkagebiopsi, tidlig hjertescanninger mv. Vi vidst faktisk ikke om den lille i maven var helt okay før jeg fødte. Jeg drømte i løbet af graviditeten at vi ville få en dejlig lille pige som var helt rask og det endte vi også med (Elina)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

20. maj 2013

Frk.S

Jeg har aldrig drømt om kønnet. Jeg havde dog helt fra starten en meget klar fornemmelse af at det var en pige (hvilket det jo også var). Jeg ved ikke hvad det var jeg havde bare en fornemmelse..... men det er jo også 50/50.  

Jeg drømte engang at det var tvillinger (der er en del tvillinger i familien) men det var det jo så ikke. 

Anmeld

20. maj 2013

Mother-love

Jeg kan ikke rigtig svarer for før jeg kendte kønnet drømte jeg altid at det var en dreng i starten af drømmen og tilsidst var det en pige. Jeg har en datter på 2 år nu

Anmeld

20. maj 2013

Chevro

@BRUGER skriver:

Har I drømt om det lille spir der ligger inde i jeres mave?

Og har det været en "sand" drøm? 

Hej :-)

Jeg har stemt blankt - da jeg faktisk ikke husker de specifikke drømme, men drømte vist der kom en af hver på et tidspunkt

Men vi prøvede "nålen", i starten af graviditeten og i vores omgangskreds har den faktisk holdt stik! (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.