Laulund87 skriver:
Jeg synes du skal tage det alvorligt at du har det sådan, evt snakke med din læge.
Min graviditet var alt andet end lykke. Fra uge 7 lå jeg i sengen døgnet rundt. Jeg kunne ikke vende mig uden at kaste op og bare det at gå i bad, var et helvede. Jeg måtte sidde på en skammel og have hjælp af manden. Jeg kunne intet og måtte have proteindrikke.
Jeg blev indlagt pga dehydrering og var indlagt 8 uger. De ville ikke udskrive mig for jeg endte med en svær depression og måtte have medicin. Jeg havde ignoreret alle tegn på depression og det endte rigtig skidt. Jeg nåede dog at få det meget bedre til fødslen heldigvis.
Det er jo slet ikke sikkert du har/får det lige så dårligt som mig, men fordi jeg lå i sengen hele dagen og ikke så andre mennesker endte det sådan.
Hold da op- det lyder ikke som en rar tur du har været igennem.
Det er jeg da ked af at høre- godt det heldigvis stopper når graviditeten slutter.
Jeg har været i kontakt med lægen flere gange, grunden til jeg er sluppet for indlæggelse er at jeg heldigvis godt kan holde væske i mig og at den lille heldigvis vokser efter kurven. Men sjovt har det sgu IKKE været..
MHT. mit humør er jeg mege OBS på det- da det jo netop påvirker humøret og glæden ved graviditeten ALT for meget.
Bare alene det at tale med andre om det herinde hjælper. Jeg har nemlig følt mig lidt som en negativ sur kælling, og har fået mange kommentarer fra min omgangskreds, som af god grunde ikke kan sætte sig ind i hvordan det er at vær dårlig hver evig eneste dag.
Anmeld