Opgivende overfor egen graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
17 svar
4 synes godt om
19. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Ved ikke hvad jeg egentlig vil med denne tråd- måske bare have lidt luft...

Jeg er bare så ked af det er pt. i 22 uge og har slet ikke haft tid til at nyde min graviditet. En uge efter jeg fik en positiv test begyndte de "grimme sider" af graviditeten at vise sig. De første 6-8 uger kastede jeg op hver evig eneste dag på den værste dag præsterede jeg at brække mig 8 gange. 

Mit studiejob/økonomi måtte jeg sige farvel til- ØV

Siden da har jeg været nødsaget til at tage recept pligtig medicin hver dag for at holde mavesyren nede, undgå mavesår og syreskader på spiserøret osv. Pt. får jeg mavesmerter, kvalme og dårlig mave hver evig eneste gang je spiser hvilket begrænser mig en del i mit socile liv. Da ALT handler om at finde mad jeg kan tåle at spise og iøvrigt være i nærheden af et toilet, hvis jeg skal kaste op eller får akut dårlig mave.

Mit ellers gode humør er efterhånden forsvundet og jeg føler mig i den grad fanget i min egen krop PT. er jeg mere bange for at være gravid end jeg er for selve fødslen- da jeg snart ser den som en forløsning for alle de her symptomer!

Hvorfor var der ingen der fortalte mig at det også kan være PISSE besværligt at være gravid!!!!!!!!!! IHHHHHHHHH

Anyways- glæder mig til "amøben" kommer ud. Han har godt nok kostet blod, sved og tårer efterhånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er bare så ked af det er pt. i 22 uge og har slet ikke haft tid til at nyde min graviditet. En uge efter jeg fik en positiv test begyndte de "grimme sider" af graviditeten at vise sig. De første 6-8 uger kastede jeg op hver evig eneste dag på den værste dag præsterede jeg at brække mig 8 gange. 

Siden da har jeg været nødsaget til at tage recept pligtig medicin hver dag for at holde mavesyren nede, undgå mavesår og syreskader på spiserøret osv. Pt. får jeg mavesmerter, kvalme og dårlig mave hver evig eneste gang je spiser hvilket begrænser mig en del i mit socile liv. Da ALT handler om at finde mad jeg kan tåle at spise og iøvrigt være i nærheden af et toilet, hvis jeg skal kaste op eller får akut dårlig mave.

Mit ellers gode humør er efterhånden forsvundet og jeg føler mig i den grad fanget i min egen krop PT. er jeg mere bange for at være gravid end jeg er for selve fødslen- da jeg snart ser den som en forløsning for alle de her symptomer!

Hvorfor var der ingen der fortalte mig at det også kan være PISSE besværligt at være gravid!!!!!!!!!! IHHHHHHHHH

Anyways- glæder mig til "amøben" kommer ud. Han har godt nok kostet blod, sved og tårer efterhånden.

jeg kan godt forstå dig det kan jeg ...

min færste graviditet var ligesådan,

kastede op til jeg var uge 17 hver dag, havde forhøjet levertal så hele min krop kløede uden at kunne "klø det væk" hvilket også krævede medicin hver dag, fik derefter svangerskabforsgifting, så det var på sygehuset hver uge for at få tage prøver.

udover det havde jeg bækkenløsninger fra uge 15 der gjorde jeg ikke engang kunne vende mig i sengen uden at mit bækken gav et ordenligt smeld.

men men men. når alt det negative er sagt. ligeså snart du har det bette pus, er den enormt trælse graviditet over og du vile være noget så lykkelig

og det skal du bare blive ved med at sige til dig selv

håber det hjælper lidt

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak for dit søde svar.. det er rart at høre lidt erfaringer fra andre der har prøvet noget lignende. Kan forstå du har været gravid mere end denne ene gang? Var det lige så slemt anden gang? 

Anmeld

19. maj 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hej piger. 

øv det lyder godt nok os hårdt.. men du skal nok komme over det, og ende med en total lækker bebs

Anmeld

19. maj 2013

Nessie

Jeg har kunnet "nøjes" med kvalme begge gange, har kun kastet op en enkelt gang i hver graviditet indtil videre 

Derudover har der været bækkenløsning og diverse andre "sjove" ting.

Men hold ud, det er det hele værd, når du står med den lille i armene, og heldigvis glemmer man efterhånden hvor slemt det har været 

Anmeld

19. maj 2013

DianaRJS

Tak for dit søde svar.. det er rart at høre lidt erfaringer fra andre der har prøvet noget lignende. Kan forstå du har været gravid mere end denne ene gang? Var det lige så slemt anden gang? 

Ja jeg har en mere fra 2010

men nej overhovedet ikke der var alt guld og grønne skove

havde dog bækkenløsninger, men slet slet slet ikke i samme grad som første gang. Meen havde dog også fået at vide jeg skulle regne med det da man de fleste gange får det i andre graviditeter hvis man har haft det en gang. men igen slet ikke samme grad, det var til at holde ud

Og venter tvillinger nu, vi skulle bare lige have et barn mere -.-  ja ja men der har jeg haft kvalme siden uge 5 og haft bækkenløsninger siden uge 8 desværre, men der er også 2 så fik godt nok at vide at det var helt normalt

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

DianaRj skriver:

Ja jeg har en mere fra 2010

men nej overhovedet ikke der var alt guld og grønne skove

havde dog bækkenløsninger, men slet slet slet ikke i samme grad som første gang. Meen havde dog også fået at vide jeg skulle regne med det da man de fleste gange får det i andre graviditeter hvis man har haft det en gang. men igen slet ikke samme grad, det var til at holde ud

Og venter tvillinger nu, vi skulle bare lige have et barn mere -.-  ja ja men der har jeg haft kvalme siden uge 5 og haft bækkenløsninger siden uge 8 desværre, men der er også 2 så fik godt nok at vide at det var helt normalt

Jubii- så kan man være heldig anden gang På nuværende tidspunkt skal jeg ALDRIG være gravid igen meeen kender jeg mig selv ændrer jeg nok mening når jeg har "glemt" hvor hårdt det var. 

Hold da op tvillinger.... Stort Tillykke

Anmeld

19. maj 2013

Putte8283

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg ved hvordan du har det, har også måtte tage omeprazol grundet syre og det er ikke sjovt!

Jeg er total angst for at miste så jeg har lukket mig selv lidt inde og ser også lidt fødslen som en forløsning på dette...

Så kender dine følelser og dejæigt at høre andre har det ligeledes

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Putte8283 skriver:

Jeg ved hvordan du har det, har også måtte tage omeprazol grundet syre og det er ikke sjovt!

Jeg er total angst for at miste så jeg har lukket mig selv lidt inde og ser også lidt fødslen som en forløsning på dette...

Så kender dine følelser og dejæigt at høre andre har det ligeledes

Ja det er virkelig ikke det sjoveste i verden  Heldigvis skulle det gerne gå over når de små kommer.

Jeg prøver at tilføje dig som ven- så kan vi jo evt. skrive sammen hvis du har lyst.

Anmeld

19. maj 2013

Putte8283

Anonym skriver:

Ja det er virkelig ikke det sjoveste i verden  Heldigvis skulle det gerne gå over når de små kommer.

Jeg prøver at tilføje dig som ven- så kan vi jo evt. skrive sammen hvis du har lyst.

Ja gør det

Så kan vi skrive sammen

Hjælper Omeprazol dig egentligt ikke? Jeg mener så du kan holde det ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.