Hej piger.
Ved ikke hvad jeg egentlig vil med denne tråd- måske bare have lidt luft...
Jeg er bare så ked af det
er pt. i 22 uge og har slet ikke haft tid til at nyde min graviditet. En uge efter jeg fik en positiv test begyndte de "grimme sider" af graviditeten at vise sig. De første 6-8 uger kastede jeg op hver evig eneste dag på den værste dag præsterede jeg at brække mig 8 gange.
Mit studiejob/økonomi måtte jeg sige farvel til- ØV
Siden da har jeg været nødsaget til at tage recept pligtig medicin hver dag for at holde mavesyren nede, undgå mavesår og syreskader på spiserøret osv. Pt. får jeg mavesmerter, kvalme og dårlig mave hver evig eneste gang je spiser hvilket begrænser mig en del i mit socile liv. Da ALT handler om at finde mad jeg kan tåle at spise og iøvrigt være i nærheden af et toilet, hvis jeg skal kaste op eller får akut dårlig mave.
Mit ellers gode humør er efterhånden forsvundet og jeg føler mig i den grad fanget i min egen krop
PT. er jeg mere bange for at være gravid end jeg er for selve fødslen- da jeg snart ser den som en forløsning for alle de her symptomer!
Hvorfor var der ingen der fortalte mig at det også kan være PISSE besværligt at være gravid!!!!!!!!!!
IHHHHHHHHH
Anyways- glæder mig til "amøben" kommer ud.
Han har godt nok kostet blod, sved og tårer efterhånden.
Anmeld