vi var til 30års fødselsdag hos min svoger.. hvor min svigermor bare gik til angreb på mig... det hele handler om at jeg har taget 18kg på, og det kan godt ses..
hun begyndte så da vi sad og spiste, og sige foran alle, hvor spiser du meget stella, du burde tænke på din vægt og du er jo også blevet fed... vejede 68kg inden graviditet. og hun er selv overvægtig og ved det godt selv..
min svoger og hans kæreste (kæresten har så ikke taget noget på) venter også barn 6uger efter os.. og vi sad og så skanningsbilleder, da hun vender sig om og siger til mig, se en fin lille pige, er du nu sikker på det er en dreng du venter, stella.. og ja det er jeg..
jeg var virkelig ked af at hun var sådan, så vred at jeg kom til at give min mand skylden, og jeg fik sagt til ham.. at hun skulle fandme nødig snakke, at få barn for 20 år siden og ikke tabt et gram... jeg tudede hele ugen, og vi skulle med hele familien til lalandia weekenden efter, hvor jeg sagde til min mand, jeg skal ikke i vandet..
min mand har så haft fat i min svigermor, og hun var virkelig ked af at jeg var blevet så ked af det.. og undskyldte.. og da vi så var i lalandia begyndte min svigerinde, men min svigermor trådte frem med det samme, og sagde så stopper vi til min svigerinde.. siden da ingen problemer.. men har aldrig været så led og ked af min svigerfamilie som den dag.
Anmeld