Svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2009

baby2010

ladydan1 skriver:

Synes det lyder til, at i har helt fod på den situation. Ka dog forestille mig at din kæreste må have det mere svært,i ogmed det er hans egne forældre.

Men Smørum er en dejlig by og mon ikke de er bange for i flytter væk så de SLET ingen indflydelse/indsigt har i/på jeres liv,

Synes det virker helt grotesk at de vil betale jer for at bo i en lejebolig..men det ligesom det faktum at de vil bestemme hvor i vil bo, tyder på de har meget svært ved at lade jer leve jeres eget liv..eller nok snarere se, at i har nogle andre krav og forventninger til familielivet end de selv har,

Held og lykke med boligjagten.

:-) Sisse

Ja, det ER helt grotesk opførsel... De er helt galt på den... Vi har ikke talt med dem siden, så det er jo bare super "hyggeligt"  Man forestiller sig bare at mennesker med den opførsel lige ringer og undskylder eller noget i den retning, men nej, de mener de har ret og vi får et dårligt liv, hvis vi flytter til Smørum!?!?!? Vanvid, siger jeg bare...

Men tak igen for støtten tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

babydrengen

baby2010 skriver:

Jeg har virkelig nogle ubehagelige svigerforældre, især svigermor... Vi har lige fortalt dem, at vi venter barn og de blev kede af det og skuffede... De synes ikke vi har styr på økonomien og at jeg ikke har været i familien længe nok (vi har været kærester i 2 år, og vi fylder begge 30 næste år). Vi har fint styr på økonomien - meget endda!

Det skal siges, at vi begge har en længere videregående uddannelse og min kæreste har et velbetalt job. Jeg er blevet gravid, og har netop færdiggjort psykologiuddannelsen - men kan så ikke nå at få job inden barsel.

Min svigermor sagde følgende, da vi fortalte den "glædelige" nyhed om familieforøgelse:
- "små børn, små problemer, store børn, store problemer -men det finder I jo snart ud af"
- "børn af psykologer er fucked up" - ih tak!
- "vi gider ikke yngelpleje, vi vil være egoister her på vores gamle dage, så vi gider ikke passe jeres barn"

Jeg kan ikke forestille mig en værre situation!?!?! Jeg troede det var forfærdeligt, at have en overindvolveret svigermekanik, men tro mig, når jeg siger: denne situation er meget værre

Skulle bare lige af med noget luft, det er hårdt, når man føler ens barn og man selv er uvelkommen i familien...

synes i skal lægge dem lidt på hylden og vise dem i godt kan klare det uden problemer, og at i har styr på det...

Anmeld

9. november 2009

babydrengen

vi var til 30års fødselsdag hos min svoger.. hvor min svigermor bare gik til angreb på mig... det hele handler om at jeg har taget 18kg på, og det kan godt ses..

hun begyndte så da vi sad og spiste, og sige foran alle, hvor spiser du meget stella, du burde tænke på din vægt og du er jo også blevet fed... vejede 68kg inden graviditet. og hun er selv overvægtig og ved det godt selv..

min svoger og hans kæreste (kæresten har så ikke taget noget på) venter også barn 6uger efter os.. og vi sad og så skanningsbilleder, da hun vender sig om og siger til mig, se en fin lille pige, er du nu sikker på det er en dreng du venter, stella.. og ja det er jeg..

jeg var virkelig ked af at hun var sådan, så vred at jeg kom til at give min mand skylden, og jeg fik sagt til ham.. at hun skulle fandme nødig snakke, at få barn for 20 år siden og ikke tabt et gram... jeg tudede hele ugen, og vi skulle med hele familien til lalandia weekenden efter, hvor jeg sagde til min mand, jeg skal ikke i vandet..

min mand har så haft fat i min svigermor, og hun var virkelig ked af at jeg var blevet så ked af det.. og undskyldte.. og da vi så var i lalandia begyndte min svigerinde, men min svigermor trådte frem med det samme, og sagde så stopper vi til min svigerinde.. siden da ingen problemer.. men har aldrig været så led og ked af min svigerfamilie som den dag.

Anmeld

9. november 2009

Karo

Hold da op en rejekælling.

Ja undskyld mig, men mener bestemt ikke hun kan være bekendt at sige sådan til dig og din kærste. Og hvad forventer hun helt ærligt at få ud af det Ikke andet end hun skubber dig, din kæreste og jeres barn væk fra sig. Bare vent det kommer hun rigtigt til at fortryde.

Kan da godt selv være lidt irrirteret på min svigermor, men hun er da vand i forhold til din.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.