Hvor meget tøj har jeres børn på i varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

lonemus

Karo skriver:

Marcus sveder bare helt vildt i varmen. Når vi er hjemme har han derfor kun en body på uden ærmer og når vi skal ud får han et par shorts og t-shirt på. Han sover også kun i bodyen og han står ude og sover, men alligevel er han fuldstændig våd når jeg tager ham op.

Men hvad har jeres børn på her i varmen?

Begge mine børn har kun ble på hele dagen, når de er hjemme. Går vi i haven får de undertøj og solhat på - mest pga solen.
I vuuggestuen har de undertøj, t-shirt og shorts. I går havde pædagogerne taget undertrøjen af min søn, han var for varm. Hvis de leger inde i vuggestuen har de kun undertøj på - det har alle børnene

Om natten sover børnene kun i undertøj.

Puha, glæder mig til den her hede holder op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

TbCp

Herhjemme render Liva rundt i ble når det er så varmt som det har været de sidste dage.
Evt. shorts og t-shirt eller en kjole.
Ikke nogen bodystocking.
I dagplejen får hun også t-shirt og shorts/kjole på.

Når hun sover til middag er det kun i bleen når hun er herhjemme. I dagpljen har hun fået en t-shirt på i barnevognen men er så helt våd af sved.

Om natten er det også kun en ble

Anmeld

5. juli 2009

malou

Victor har ikke haft andet end sin body på når vi er hjemme. når vi har været ude og trille i klapvogn har han shorts og solhat med solfilter i også og så slutter vi dagen af med et køligt karbad... så han kan komme frisk og glad i seng om aftenen

knus malou

Anmeld

5. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Karo skriver:

Marcus sveder bare helt vildt i varmen. Når vi er hjemme har han derfor kun en body på uden ærmer og når vi skal ud får han et par shorts og t-shirt på. Han sover også kun i bodyen og han står ude og sover, men alligevel er han fuldstændig våd når jeg tager ham op.

i de rigtig varme dage her, har nichlas ikke haft noget på, det er for varmt for ham..

Anmeld

5. juli 2009

Ni-ko-li-ne

de sidste 3 dage har Nikoline haft over 39 i feber, så hun har tullet rundt i ble :0) og ikke andet

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Julie har en body på døgnet rundt...

næsten det samme her nogen gange har han kun ble på.

Anmeld

5. juli 2009

louisepigen23

Karo skriver:

Min Marcus har også bare bodyen på hele dagen... men der er mega varmt i vores stue så der får han lov nogle gange til bare at have ble på...

Anmeld

5. juli 2009

JustAnotherName

Bianca (21 mdr) har shorts og t-shirt, nederdel eller kjole på. Ingen bodystocking under.

Celina (6 uger) har enten en lille sommerdragt med korte bukseben og ærmer eller underbukser + undertrøje eller en bodystocking på.
Men her de HELT varme dage, har hun kun haft bleen på, og ikke andet. For hun har det simpelthen SÅ varmt!

Anmeld

5. juli 2009

Vinker

Da det var så varmt havde Niklas Emil faktisk kun ble på - også når han var ude og sove. Om natten havde han en body på uden ærmer. Han svedte lige meget hvad vi gjorde! Nu er det heldigvis blevet til at holde ud igen!

Men Niklas Emil er også stadig hjemme hver dag!

Anmeld

6. juli 2009

Nanna1985

Fia sov kun i ble i hede varmen.. Når hun har været i vuggestue, har hun rendt rundt i undertøj eller hendes kjole.. Lidt forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.