Hvor meget tøj har jeres børn på i varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.709 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Karo

Marcus sveder bare helt vildt i varmen. Når vi er hjemme har han derfor kun en body på uden ærmer og når vi skal ud får han et par shorts og t-shirt på. Han sover også kun i bodyen og han står ude og sover, men alligevel er han fuldstændig våd når jeg tager ham op.

Men hvad har jeres børn på her i varmen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Mira0911

Julie har en body på døgnet rundt...

Anmeld

3. juli 2009

Bastian

I børnehaven har min søn t-shirt og shorts på (igår havde han taget en undertrøje på og t-shirten af i løbet af dagen) og min datter en kjole med korte ærmer (dog ikke stropper, da de skal have dækket skuldrene) eller en t-shirt og shorts/nederdel.

Når de kommer hjem smider de alt tøjet og hopper i badebassinet! Og resten af dagen render de bare rundt i undertøj. Min datter sover bare med ble og min søn med underbukser.

Anmeld

3. juli 2009

Bastian

Bastian skriver:

I børnehaven har min søn t-shirt og shorts på (igår havde han taget en undertrøje på og t-shirten af i løbet af dagen) og min datter en kjole med korte ærmer (dog ikke stropper, da de skal have dækket skuldrene) eller en t-shirt og shorts/nederdel.

Når de kommer hjem smider de alt tøjet og hopper i badebassinet! Og resten af dagen render de bare rundt i undertøj. Min datter sover bare med ble og min søn med underbukser.

Ups så lige det er Børn mellem 0-3 - så er det kun svarene vedr. min datter du kan bruge!

Anmeld

3. juli 2009

baby08

Christian har det osse vildt varmt, men han går jo i vuggestue og er jo derfor nød til at have noget tøj på...

og det er t-shirt og knickers eller body og knickers
I barnevognen får han nogle gange lov til at side i t-shirt og ble, og der hjemmme løber han næsten kun rundt i ble

Anmeld

3. juli 2009

charlottekri

Når jeg sender min datter i dagpleje, kommer jeg hende i noget normalt tøj (læs body+ trøje og bukser) fordi jeg afleverer hende kl halv syv, og der er det ikke varmt nok endnu til at rende rundt kun i body. Det hele bliver dog smidt i løbet af dageb, og har da også hentet hende, hvor hun har rendt rundt på plænen i sit fødselsdagskostume (læs nøgen). for dælen hvor blev hun sur, da hun skulle have ble og body på igen!!

Anmeld

3. juli 2009

xx

Om morgenen når s skal sove har han body på og en tynd langærmet ud over....og så ligger han med et tyndt tæppe. Ved middagsluren har han kun body og en stofble at putte med og om eftermiddagen, hvor hele vores have er en sauna og der intet skygge er nogen steder sover han kun i ble og igen med en stofble at putte med...

w som går i vuggestue har boxershorts, shorts og en t-shirt på....

Anmeld

3. juli 2009

trunte89

s har tshirt og shorts, nederdel eller tynde 3/4lange leggins eller bare en sommerkjole. Herhjemme render hun rundt i ingenting. 
Der bliver så vildt varmt her.
Om natten har hun kun ble på og sover med dynebetræk. Hun er alligevel tit plask våd om morgenen.

Anmeld

3. juli 2009

4xGreve

Daniella har kun ble på om dagen både inde og ude (medmindre det blæser så har hun en tynd boddy på uden ærmer) om natten falder hun i søvn kun med ble og når vi så går i seng giver vi hende en løs t-shirts på, hun sover uden dyne men sover ovenpå en kugledyne og hun sover med vinduerne lidt åbnet...

Jeg søger så for at hun har solcram på, men hun er nemlig også en pige der sveder rigtig meget derfor ingen tøj på, og lægen sagde også at det var det bedste for at have det for varmt kunne også gøre hende syg...
(lægen indblandet fordi hun har været forkølet efter et besøg i hendes kommende dp.)

Mvh. Stina og efterhånden store Daniella (1år og lige knap 2 måneder)

Anmeld

3. juli 2009

pernille_p87

Selina har norlat kun en body på. Hvis vi skal ud giver jeg hende shorts på, og hvis vi skal besøge nogen kan jeg finde på at give hende en kjole på i stedet.

Om natten sover hun kun i ble. Der er så varmt i vores lejlighed, og hun er varm selvom hun ikk har dyne på. Lille stakkel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.