Pris på drikkevarer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.594 visninger
15 svar
3 synes godt om
17. maj 2013

StudPsyk

Hvad tror i det koster i drikkevarer til et bryllup, hvis man køber i Tyskland?

Vi bliver mellem 40-50 pers. Der skal både være vin og sodavand, og hvad køber man mere? Der er en del unge mennesker, men selvfølgelig også 'voksne' i alderen i 40+ og opefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

Karla

Janne T. skriver:

Vi bliver mellem 40-50 pers. Der skal både være vin og sodavand, og hvad køber man mere? Der er en del unge mennesker, men selvfølgelig også 'voksne' i alderen i 40+ og opefter

Vi skal holde bryllup til juni næste år.
Vi har endnu ikke købt, da vi lige skal have indhentet nogle priser både i dk og Tyskland. Min familie er af den overbevisning, at man ikke kan have dåser til et bryllup, men hvis det er meget billigere gør vi altså det alligevel der er jo hyret folk til at gå og rydde op.

Men jeg kan svare dig på, hvad vi skal have af drikkevarer vi bliver omkring 55. Hvor der både kommer børn, unge og nogle ældre.
Vi skal have sodavand, øl, vin (ikke så meget, da der ikke er mange der drikker det), somersby, mokai (eller noget i den retning) vi ska holde sommerbryllup, og da der kommer en del unge, tænker vi der ryger mere af sodavand og sådan noget cider.
Vi har overvejet at købe lidt flasker til kaffen, noget bailey eller noget. Men vi var egentlig nået frem til, at vi ikke ville købe det, da der ikke bliver drukket ret meget af sådan noget.
Vi har brugt følgende link til at udregne hvor meget vi skal have, og så tilpasset til vores familie http://www.bryllupsbusiness.dk/saa-meget-mad-og-vi n-beregnes-til-bryllup.html

Anmeld

18. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Alt efter hvad i vil have af sodavand  

I Fleggaard er der 3 kasser for 160 det er "originalerne" og så er der 3 kasser for 150 (mener det er sådan!) og det er sådan noget som top form, pepsi, hindbær brus. 

I hver kasse er der 24 sodavand. Og så er det vel bare at gange sig lidt frem til hvor mange kasser :-) 

Håber det kunne hjælpe lidt.

Anmeld

18. maj 2013

AnthonsMor

rikkeregnbue skriver:

Alt efter hvad i vil have af sodavand  

I Fleggaard er der 3 kasser for 160 det er "originalerne" og så er der 3 kasser for 150 (mener det er sådan!) og det er sådan noget som top form, pepsi, hindbær brus. 

I hver kasse er der 24 sodavand. Og så er det vel bare at gange sig lidt frem til hvor mange kasser :-) 

Håber det kunne hjælpe lidt.

rettelse 130 for harboe
Jeg sad lige igår og kiggede nemlig, vi skal ned og hente på mandag til barnedåben næste søndag

Anmeld

18. maj 2013

Flødebollen

Janne T. skriver:

Hvornår skal i giftes?

Anmeld

18. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Martsbaby skriver:

rettelse 130 for harboe
Jeg sad lige igår og kiggede nemlig, vi skal ned og hente på mandag til barnedåben næste søndag

okay :-D Mente bare det var 150 efter det var steget i pris :p

Anmeld

18. maj 2013

AnthonsMor

rikkeregnbue skriver:

okay :-D Mente bare det var 150 efter det var steget i pris :p

Altså det er også kun i deres avis lige nu jeg ved de koster 130

Anmeld

18. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Martsbaby skriver:

Altså det er også kun i deres avis lige nu jeg ved de koster 130

Men mon ikke det er rigtigt så 

Anmeld

18. maj 2013

StudPsyk

Kathepige skriver:

Hvornår skal i giftes?

020814 :-)

Anmeld

18. maj 2013

FamilenStorm

Janne T. skriver:

Jeg vil sætte 3-4000kr af til drikkelse og måske lidt mere hvis i også skal have sprut..

Vi skal holde dåb for 30 mennesker på næste søndag og vi har sat 2000kr af til drikkelse som vil være mest sodavand og vand, lidt øl og lidt vin..

Men hvis i går på grænsehandel.dk kan i se de forskellige reklamer og priser i de forskellige butikker.. Prisen på øl og sodavand er forholdsvis meget fast, så dem vi i sagtens kunne regne med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.