Hvad uge var i til NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Christabelle

Jeg var 12+2 til NF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

l.kjoeller

Millea skriver:

Det er så vildt... Har bestilt tid til NF på Hvidovre  Det bliver mere og mere virkelighed!! 

Jeg skal til NF når jeg er i uge 13 - altså det er jo sikkert tids nok jeg har fået tid der, men har bare hørt at det skal ske inden uge 13??

Hvad uge var i til NF?

jeg var inde 11+3. men viste sig ikke at være en fordel. nakkefolden var for tyk og måtte igennem fostervandsprøve for kun at finde ud af alt var fint og at det nok var fordi det stadig var tidligt den var tyk:/

Anmeld

17. maj 2013

Trekløver(:

Millea skriver:

Det er så vildt... Har bestilt tid til NF på Hvidovre  Det bliver mere og mere virkelighed!! 

Jeg skal til NF når jeg er i uge 13 - altså det er jo sikkert tids nok jeg har fået tid der, men har bare hørt at det skal ske inden uge 13??

Hvad uge var i til NF?

Jeg var til NF 13+2 

Anmeld

18. maj 2013

Clisolka

Millea skriver:

Hvad uge var i til NF?

Jeg var afsted for 2,5 mrd. siden da jeg var 13+2 - jeg blev sat tilbage til 13+1 

Anmeld

18. maj 2013

Lykke:)

Millea skriver:

Hvad uge var i til NF?

Jeg skal på onsdag der er jeg 11+3

Anmeld

18. maj 2013

Benjamins'mor

12+3 med min søn og 13+0 denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.