Hårdt om natten ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

pga af varmen er vi oppe fra 2 til 4 timer... Julie kan ikk sove i denne varme....

Hold da op ,,, Her vågner han bare tit og ligger vågen længe ,,,, lige nu er han godt nok pyldret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Hold da op ,,, Her vågner han bare tit og ligger vågen længe ,,,, lige nu er han godt nok pyldret

Ja det er hårdt... Det har stået på sådan her i denne uge...

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Min sp kommer i starten af august, så jeg har tænkt mig, at snakke med hende omkring vællingen. Det er kun, hvis hun siger noget negativt om det ellers har jeg tænkt mig, at begynde på det.

Jeg gav også Luka det, det havde dog ingen effekt på ham (så jeg stoppede med det igen). Han fik flaske og gylpede rigtig meget, så jeg puttede noget der hedder "Johannes Brødkernemel" fra apoteket i mælken som gjorde det tykkere og dermed også mættede mere.

Spændende hva hun siger   Det lyder spændende det du gav til Lucca ..
Da mine store var små kunne man fra de var 2 mdr købe mme med ris mel i ,, Det mættede ,, har set noget lignende men det er nu fra 4 mdr   Men hva nytter det hvis ikke drengen gider drikke det alligevel

Anmeld

4. juli 2009

wildcats

Trineviborg skriver:

Maya sover fantastisk om natten - vågner sjældent mere end en enkelt gang, og sover gerne indtil mellem 7 og 8, så det kan jeg bestemt ikke klage over! Til gengæld sover hun så ikke ret meget om dagen, hvilket også kan være lidt hårdt, fordi hun så bliver lidt pylret sidst på dagen, men nægter at sove!
Men men er dog glad for at jeg har mine nætter i ro!

her sover vi også godt om natten men sjældent meget om dagen  Trold bliver lagt mellem kl 20.00-22.00 og vågner ca kl 05.00-07.00  varmen har dog generet ham lidt, så han har været lidt sværer (staveplade) at få til at sove og en dag vågnede han allerede kl 04.00 men så lagde vi os sammen på sofaen og slappede af med en ammestund, og denne gode stil med natte søvnen har han haft siden han var ca 14 - 16 dage gammel, men ligge i vognen om dagen, glem det, 2 x 45 min på en hel dag det er højt sat, spiser til han falder i søvn ved mig og tager så en 25- 45 min i mine arme eller hvis jeg går tur med vognen så sover vi gerne, men kun når den er i bevægelse, ca 3 min efter hjemkomst er vi vågen og klar..

Anmeld

4. juli 2009

MoarViborg

wildcats skriver:

her sover vi også godt om natten men sjældent meget om dagen  Trold bliver lagt mellem kl 20.00-22.00 og vågner ca kl 05.00-07.00  varmen har dog generet ham lidt, så han har været lidt sværer (staveplade) at få til at sove og en dag vågnede han allerede kl 04.00 men så lagde vi os sammen på sofaen og slappede af med en ammestund, og denne gode stil med natte søvnen har han haft siden han var ca 14 - 16 dage gammel, men ligge i vognen om dagen, glem det, 2 x 45 min på en hel dag det er højt sat, spiser til han falder i søvn ved mig og tager så en 25- 45 min i mine arme eller hvis jeg går tur med vognen så sover vi gerne, men kun når den er i bevægelse, ca 3 min efter hjemkomst er vi vågen og klar..

Vildt! Det lyder næsten fuldstændig ligesom her!
Vi bor i lejlighed på 3. sal uden altan, så Maya har ikke mulighed for at sove til middag udenfor i en barnevogn! Tænker at det måske er derfor hun ikke sover længere om dagen, men ved det ikke! Står din søn ude når han endelig sover om dagen?

Anmeld

5. juli 2009

wildcats

Trineviborg skriver:

Vildt! Det lyder næsten fuldstændig ligesom her!
Vi bor i lejlighed på 3. sal uden altan, så Maya har ikke mulighed for at sove til middag udenfor i en barnevogn! Tænker at det måske er derfor hun ikke sover længere om dagen, men ved det ikke! Står din søn ude når han endelig sover om dagen?

ja jeg bor i hus med have til, så jeg forsøger at stille ham ude så meget som muligt, har også en slyngevugge jeg ligger ham i jævnligt den hænger så ude i mit vindfang, men intet af det ser ud til at forlænge han søvn perioder om dagen, tænker (håber) det måske kommer når han blir ældre og mere aktiv legende og dermed mere træt..  ps. han er lige godt 3 md nu.. men er glad for at høre jeg ikke er den eneste der døjer med manglende dags søvn til guldklumpen, men er selvfølgelig lykkelig for at jeg får min nattesøvn når jeg hører at de andre i min MG er oppe 2-3 gange og amme/fodre..

Anmeld

6. juli 2009

finkedinke

Jeg havde jo glædet mig helt vildt til nattesøvn og vælling fra 4 mdr  Det fik de store jo også ,,,,   Men tænker om der er en grund til at de andre eu lande først anbefaler det fra 6 mdr ???   Mine store unger har dog ikke taget skade  Men jo havde godt tænkt på det men det undrede mig der nu stod 6 mdr på pakken ,,  Hun sover godt nok fint hende Lina

Hvis du laver vællingen selv er der ikke noget "mystisk" i.
Det kan laves på rismel og vand der koges op, småkoger i 4 min. Og når det er afkølet putter du mme-pulver i. På den måde er det bare en tynd udgave af grød og kan gives fra 4 mdr.
Men ellers kan du læse mere på netsundhedsplejersken.dk der skriver hun også at det med de 6 mdr. udelukkkende er et spørgsmål om prinet på æsken og ikke indholdet.

Omkring nattesøvn vil jeg sige at Clara er en fantastisk sover. Hun sover fra ca. 20-21 til 6. Men hun er også flaskebarn og jeg tror at det er modernatur der syntes at vi fortjener det, fordi vores mellemste først sov igennem da hun var lige over 2½ ÅR

Berith

Anmeld

6. juli 2009

Mca<3

finkedinke skriver:

Hvis du laver vællingen selv er der ikke noget "mystisk" i.
Det kan laves på rismel og vand der koges op, småkoger i 4 min. Og når det er afkølet putter du mme-pulver i. På den måde er det bare en tynd udgave af grød og kan gives fra 4 mdr.
Men ellers kan du læse mere på netsundhedsplejersken.dk der skriver hun også at det med de 6 mdr. udelukkkende er et spørgsmål om prinet på æsken og ikke indholdet.

Omkring nattesøvn vil jeg sige at Clara er en fantastisk sover. Hun sover fra ca. 20-21 til 6. Men hun er også flaskebarn og jeg tror at det er modernatur der syntes at vi fortjener det, fordi vores mellemste først sov igennem da hun var lige over 2½ ÅR

Berith

Gud det lyder da super selv at lave det  Det vil jeg absolut prøve når tid er ,,,   Gud jeg håber han sover før han er 2 år ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.