Hårdt om natten ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Mca<3

Kan i tilslutte jer ?? Alex havde en sjælden gang en god nat i forgårs , ellers syntes jeg godt nok ikke vi får sovet meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

MoarViborg

Maya sover fantastisk om natten - vågner sjældent mere end en enkelt gang, og sover gerne indtil mellem 7 og 8, så det kan jeg bestemt ikke klage over! Til gengæld sover hun så ikke ret meget om dagen, hvilket også kan være lidt hårdt, fordi hun så bliver lidt pylret sidst på dagen, men nægter at sove!
Men men er dog glad for at jeg har mine nætter i ro!

Anmeld

3. juli 2009

Moar'en

Viktor bliver lagt i seng mellem 21-22 og så vågner han kl ca. 2 og igen kl 6 og så et sted mellem 8-9, ret træls for han ar begyndt at sove mere igennem. Jeg tror dog ikke det er varmen, men fordi han ikke kan spise så meget af gangen.

Men for første gang i lang tid sov han 7 timer i rap og ville først have mad kl 4. dejligt for moar'en. Men han var også virkelig træt, han kan slet ikke få sovet i løbet af dagen når det er så varmt, vi tager alt tøj af så han kun har ble på, men igår fik han kun sovet 3 x ½ time.

Det blev vist noget rodet noget det her. Håber i forstår.

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

Maya er godt nok en dygtig pige   Victor lyder mere som Alex ,, Alex sover bare heller ikke rigtigt godt selvom det er koldt om natten   Glæder mig til vi kan starte på grød , kan godt se jeg ikke kan trække den til han er 6 mdr .. Han er et sultent barn

Anmeld

3. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg kan heller ikke klage over natten. Lina bliver puttet kl. 20-21 og sover gerne til kl. 3 og vågner så igen kl 6-7. Hun tager en god lang lur om formiddagen og mange små lurer om eftermiddagen.

Jeg håber snart, at prinsen bliver bedre til, at sove om natten, så du kan få lidt mere nattesøvn. Det er hårdt i længden og man har bare slet ikke det samme overskud.

Har du tænkt på vælling til natten når han bliver 4 mdr.? Jeg har tænkt mig, at give det til Lina. Jeg ved godt, at man først anbefaler det fra 6 mdr. Jeg talte med min sp om det og hun sagde, at det er ændret (i 2007 var det fra 4 mdr), da man skulle følge EU. De havde haft en møde med Beviau (kan ikke pt huske hvordan det staves) og det er det samme som er i pakkerne og det eneste som er ændret er, at man anbefaler det fra 6 mdr. og ikke fra 4 mdr.

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Jeg kan heller ikke klage over natten. Lina bliver puttet kl. 20-21 og sover gerne til kl. 3 og vågner så igen kl 6-7. Hun tager en god lang lur om formiddagen og mange små lurer om eftermiddagen.

Jeg håber snart, at prinsen bliver bedre til, at sove om natten, så du kan få lidt mere nattesøvn. Det er hårdt i længden og man har bare slet ikke det samme overskud.

Har du tænkt på vælling til natten når han bliver 4 mdr.? Jeg har tænkt mig, at give det til Lina. Jeg ved godt, at man først anbefaler det fra 6 mdr. Jeg talte med min sp om det og hun sagde, at det er ændret (i 2007 var det fra 4 mdr), da man skulle følge EU. De havde haft en møde med Beviau (kan ikke pt huske hvordan det staves) og det er det samme som er i pakkerne og det eneste som er ændret er, at man anbefaler det fra 6 mdr. og ikke fra 4 mdr.

Jeg havde jo glædet mig helt vildt til nattesøvn og vælling fra 4 mdr  Det fik de store jo også ,,,,   Men tænker om der er en grund til at de andre eu lande først anbefaler det fra 6 mdr ???   Mine store unger har dog ikke taget skade  Men jo havde godt tænkt på det men det undrede mig der nu stod 6 mdr på pakken ,,  Hun sover godt nok fint hende Lina

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Uhh jeg synes godt nok det svinger meget her. de første 3 måneder vågnet han MAX 2 gange så blev man 3 måneder og så ved man ikke hvordan man skal sove mere   Så nogen gange vågner han 1 gang om natten andre gange hver halve timer som igår og i nat valgte han så at sove fra kl 24 til kl 06.30 så jeg kan ikke sige vi har faste rutiner her om natten. 

Knus Diana der lige har fået gjort rent i hele hytten mens lille manden sover DEJLIGT så det overstået til weekenden.

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Uhh jeg synes godt nok det svinger meget her. de første 3 måneder vågnet han MAX 2 gange så blev man 3 måneder og så ved man ikke hvordan man skal sove mere   Så nogen gange vågner han 1 gang om natten andre gange hver halve timer som igår og i nat valgte han så at sove fra kl 24 til kl 06.30 så jeg kan ikke sige vi har faste rutiner her om natten. 

Knus Diana der lige har fået gjort rent i hele hytten mens lille manden sover DEJLIGT så det overstået til weekenden.

Jamen jeg troede jo kun Claus støvsugede fordi du er doven ?? 

Godt være jeg ikke fatter en skid i varmen he he ,, Men hva var det med at jeg ikke brugte toiletpapir ???  Det gør jeg ,, i stor stil fniss

Anmeld

3. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tanja.. skriver:

Jeg havde jo glædet mig helt vildt til nattesøvn og vælling fra 4 mdr  Det fik de store jo også ,,,,   Men tænker om der er en grund til at de andre eu lande først anbefaler det fra 6 mdr ???   Mine store unger har dog ikke taget skade  Men jo havde godt tænkt på det men det undrede mig der nu stod 6 mdr på pakken ,,  Hun sover godt nok fint hende Lina

Min sp kommer i starten af august, så jeg har tænkt mig, at snakke med hende omkring vællingen. Det er kun, hvis hun siger noget negativt om det ellers har jeg tænkt mig, at begynde på det.

Jeg gav også Luka det, det havde dog ingen effekt på ham (så jeg stoppede med det igen). Han fik flaske og gylpede rigtig meget, så jeg puttede noget der hedder "Johannes Brødkernemel" fra apoteket i mælken som gjorde det tykkere og dermed også mættede mere.

Anmeld

3. juli 2009

Mira0911

pga af varmen er vi oppe fra 2 til 4 timer... Julie kan ikk sove i denne varme....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.