Spørgesskema omkring børnepasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

FruStolpe

1.Hvornår startede dit barn i Dagpleje/vuggestue?

Isabella startede i vuggestue da hun var 9½ måned

2.  Hvor gammel er dit barn ved udmeldelse af dagplejen  og hvorfor? 

Bliver ikke meldt ud men forsætter direkte over i børnehave, da det er en integreret institution

3. Hvilken slags dagpleje har du valgt ? og hvorfor ? ( privatdagpleje - kommunalt dagpleje )?

Privat. Ingen lukkedage - bedre åbningstider - alt incl -ingen nomering (ansætter efter behov)

4.  Synes du alt i alt, at dit barns dagplejer /pædagog skaber trygge rammer ?

Bestemt.  Vi kunne ikke ønske os et bedre, sikrere og mere udviklende miljø til vores datter.

5.Hvordan synes du : 
At din daglige kontakt med dit barns dagplejer/pædagog er ? 
At du kan snakke med barnets dagplejer/ pædagog om dit barns udvikling, trivsel og læring?

Vi taler dagligt med pædagogerne om dagen der er gået, og hvis der er ting vi gerne vil høre mere om, så er der også altid tid til det.
Ellers er der forældresamtaler hvor vi gennemgår trivsel, udvikling og motorik, og ellers taler vi om det løbende.

7.Hvorfor har i som forældre valgt dagpleje fremfor vuggestue?

Det har vi ikke
8.Hvilke fordele og ulemper er der ved dagpleje ?

Dagplejer passede slet ikke ind i vores ønsker og muligheder. Så vi har aldrig set på fordele og ulemper

9.Hvorfor har i som forældre valgt vuggestue  fremfor dagpleje?

Ingen lukkedage - bedre åbningstider - alt incl -ingen nomering (ansætter efter behov) - og så er det for os et stort plus at der altid er en der har øje på ungerne. Også selvom en anden skal skiftes, puttes eller lign.

10. Hvilke fordele og ulemper er der ved vuggestue ?

Fordele-se mit svar til såpørgsmål 10.
Ulempe - prisen på 3450 og ingen betalingsfri måneder

11. Har økonomi indfyldelse på jeres valgt af dagtilbudet?

Nej

12. Hvilke forventer har i til dagplejen/pædagogen?

Proffesionelt personale, god og klar kommunikation. Tid og overskud til det enkelte barn. Fokus på motorik, trivsel og udvikling. "Øjne i nakken", evnen til at se hvad lige præcis min datter kan rumme den enkelte dag. Vigtigheden af at jeg stoler 120% på dem. Ærlighed og ikke mindst kærlighed til min datter (kys, kram, putte og hvad der ellers følge med)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.