dukan kuren ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
13 svar
4 synes godt om
17. maj 2013

LilleLene

Er der nogle af jer tøser der har prøvet den ?

og har det været svært at holde ?

tabte i jer meget ?

og gav det andre komplikationer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

aarhusmor

Det er en super kur. Jeg er på den og har tabt 13 kilo. Den er meget let at holde.

Man bliver træt når man er på den. men det kan kureres med ølgær/bryggerigær og Longo Vital.

Jeg har ingen komplikationer. Taber mig bare stille og roligt og er meget glad for den. 

dinslankekur.dk kan fortælle dig en masse om hvordan kuren er

Anmeld

17. maj 2013

LilleLene

aarhusmor skriver:

Det er en super kur. Jeg er på den og har tabt 13 kilo. Den er meget let at holde.

Man bliver træt når man er på den. men det kan kureres med ølgær/bryggerigær og Longo Vital.

Jeg har ingen komplikationer. Taber mig bare stille og roligt og er meget glad for den. 

dinslankekur.dk kan fortælle dig en masse om hvordan kuren er

fedt

tak for svar

og super flot med de 13 kg

Anmeld

17. maj 2013

aarhusmor

LilleLene skriver:

fedt

tak for svar

og super flot med de 13 kg

Tak 

Anmeld

17. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mand har været på stenalderkost (som vist er det sammen) og han har tabt 20 kg siden årsskiftet

Anmeld

17. maj 2013

LilleLene

MoarHvidovre skriver:

Min mand har været på stenalderkost (som vist er det sammen) og han har tabt 20 kg siden årsskiftet

wow det er super flot

Anmeld

17. maj 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

Er der nogle af jer tøser der har prøvet den ?

og har det været svært at holde ?

tabte i jer meget ?

og gav det andre komplikationer ?

Jeg synes den var nem at holde.. tabte omkring 20 kilo mener jeg.. men så snart man indtager stivelse igen så falder den til jorden og jeg tog i hvert fald det hele på igen

Anmeld

17. maj 2013

LilleLene

Martsbaby skriver:

Jeg synes den var nem at holde.. tabte omkring 20 kilo mener jeg.. men så snart man indtager stivelse igen så falder den til jorden og jeg tog i hvert fald det hele på igen

årh øv :/

Anmeld

17. maj 2013

VIPpigen

Jeg er på den. Har lige haft 14 dage favorit jeg ikke fulgte den særlig tæt. Jeg spiste hvid brød og slik. Men har ikke taget på. Nu er jeg tilbage på sporet, har smidt 7 kg i det hele. Men har også haft mange sidespring faktisk. Har en MEGET stor svaghed for Cola. Så den skal jeg lige ud af igen. Og så døjer jeg med forstoppelse... Men jeg syntes det er fantastisk at man bare må spise en masse... I angreb bliver man bare ret hurtigt træt af kød, det er lige en pukkel man skal ud over

Anmeld

17. maj 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

årh øv :/

Jaa, men jeg kan også bare have været uheldig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.