Mirakel Mikkel - Laaaaaang opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

M (:

TbCp skriver:

Nej det er der ingen grund til, men jeg forstår dig dog godt, det har jeg nemlig gjort rigtig meget ved Mikkel! Men han har jo så heldigvis bevist det modsatte indtil nu

Det er også det der med at han ligger lige på grænsen, så der bliver ikke rigtig anerkendt at han er fortidligt født.. Han er godt med motorisk, hvis man regner med hans korrigerede alder.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

M (:

Lene Unik skriver:

Fuldstændig ening, der behøver ikke at komme problemer. Jeg havde meget højt blodtryk inden jeg fik Simon, havde været sygemeldt i over 10 uger, sengeliggende en uge, der var grønt fostervand, han var kold og havde lavt blodsukker. Alt det har helt sikkert haft en indflydelse på at han nu har lidt udfordringer.

Ja, okay, så er det også et noget andet udgangspunkt end min totalt udramatiske graviditet og fødsel.. Det eneste som ikke har været fuldstændig normalt er, at han valgte at komme lidt før tid og havde ustabile blodsukre de første to døgn..

Anmeld

16. maj 2013

Lene Unik

M (: skriver:

Ja, okay, så er det også et noget andet udgangspunkt end min totalt udramatiske graviditet og fødsel.. Det eneste som ikke har været fuldstændig normalt er, at han valgte at komme lidt før tid og havde ustabile blodsukre de første to døgn..

Omstændighederne omkring graviditet og fødsel har nemlig rigtig meget at sige.

Anmeld

16. maj 2013

M (:

Lene Unik skriver:

Omstændighederne omkring graviditet og fødsel har nemlig rigtig meget at sige.

Så er jeg lidt mere tryg igen! (:

Anmeld

16. maj 2013

TbCp

Det er også det der med at han ligger lige på grænsen, så der bliver ikke rigtig anerkendt at han er fortidligt født.. Han er godt med motorisk, hvis man regner med hans korrigerede alder.. 

Det er nemlig rigtig svært når det ligger der i gråzonen!

Anmeld

16. maj 2013

M (:

TbCp skriver:

Det er nemlig rigtig svært når det ligger der i gråzonen!

Ja, for der er jo ingen der regner 4 dage for noget..

Anmeld

16. maj 2013

Lone Jakobsen

dejligt med en opdatering og hvor er han da en dejlig lille trold

Anmeld

16. maj 2013

TbCp

Ja, for der er jo ingen der regner 4 dage for noget..

Nej

men som sagt er det heller ikke sikkert der er noget som helst at være bekymret for

Anmeld

16. maj 2013

TbCp

Lone Jakobsen skriver:

dejligt med en opdatering og hvor er han da en dejlig lille trold

Tak ja han er simpelthen bare skøn  

Anmeld

16. maj 2013

M (:

TbCp skriver:

Nej

men som sagt er det heller ikke sikkert der er noget som helst at være bekymret for

Nej, vi krydser fingre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.