Græd ved jordmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det var den sidste gang, og vi skulle lave en par-øvelse, hvor vi skulle diskutere nogle forskellige ting (skiftes til at tale i 20 min hver uden afbrydelser). Netop den dag kunne min kæreste ikke komme med (pga. eksamen), så sad som den eneste uden partner.. Skulle derfor lave øvelsen med JM, men da den handlede om ens tanker i fht. fødslen og det var meningen, at man skulle skiftes, gav det ikke mening at lave øvelsen med JM. Derfor endte jeg med at få en "mini-konsultation" i stedet for at lave øvelsen. Jeg var varslet et meget stort barn, og usikkerheden omkring forløbet og om jeg skulle sættes igang osv. fyldte meget i mit hoved, og da JM spurgte ind til mine tanker begyndte jeg at tude af frustration og bekymring.. 

Åh, det kan jeg da godt forstå :-) 

Hvor mange er man på et fødselsforberedelseshold?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

Hej alle.. 

Jeg var til jordmoder for 3 gang, og hun starter med at spørger hvordan det går. 

Starter med at tude, da jeg simpelthen har så ondt mellem benene, når jeg har været ude og gå en tur eller har svømmet. 

Vi snakkede sidst om at jeg skulle være aktiv 3 gange om ugen (er overvægtigt), og var bare så ked af at jeg ikke kan noget uden det går ondt. 

Når jeg kommer hjem fra en gårtur, og sidder i sofaen i 5 min, så kan jeg slet ikke rejse mig og støtte på benene - ligeledes kan jeg heller ikke vende mig i sengen. 

Vil bare høre om jeg skal være "flov" over at have siddet grædende ved jordmoderen!? Nogle der har oplevet at græde, og ved om de oplever det tit? 

Det er ikke flovt at vise sig som menneskelig.

Og det GØR helvedes ondt.. jeg oplevede det samme som dig.. efter jeg havde gået min dreng til og fra børnehave, så skulle jeg have hjælp til at komme på benene om aftenen, det gjorde så ondt, ja også om natten at jeg også tudede over det flere gange. 

Anmeld

16. maj 2013

Isabella_mor

Hej alle.. 

Jeg var til jordmoder for 3 gang, og hun starter med at spørger hvordan det går. 

Starter med at tude, da jeg simpelthen har så ondt mellem benene, når jeg har været ude og gå en tur eller har svømmet. 

Vi snakkede sidst om at jeg skulle være aktiv 3 gange om ugen (er overvægtigt), og var bare så ked af at jeg ikke kan noget uden det går ondt. 

Når jeg kommer hjem fra en gårtur, og sidder i sofaen i 5 min, så kan jeg slet ikke rejse mig og støtte på benene - ligeledes kan jeg heller ikke vende mig i sengen. 

Vil bare høre om jeg skal være "flov" over at have siddet grædende ved jordmoderen!? Nogle der har oplevet at græde, og ved om de oplever det tit? 

nej det skal du ingen lunde, hun spørger jo ikke "bare" for at være venlig men fordi at hvis du har noget på hjerte så er det bla DER du kan komme af med det... 

så nej du skal ikke være flov ovar at blive ked af det hos jordemoderen..  

Anmeld

16. maj 2013

M (:

Anonym skriver:

Åh, det kan jeg da godt forstå :-) 

Hvor mange er man på et fødselsforberedelseshold?? :-)

Jah, men derfor var det pinligt alligevel.. 

Vi var vist 8-10 par.. (:

Anmeld

16. maj 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej alle.. 

til mit 3. 4. 5. OG 6. besøg stor tudet jeg hos JM ligeså snart hun spurgte hvordan det gik

ingen grund til at være flov over det!

Anmeld

17. maj 2013

Nessie

Ingen grund til at være ked af at du græd, der er hormon ræs i din krop 

Og så kan hun måske se at det bestemt ikke er nemt at skulle ud at bevæge sig x-antal gange om ugen.

Hvis du bliver ved at have ondt, så prøv en zoneterapeut, det har hjulpet rigtig meget på min bækkenløsning, så jeg ikke vralter helt så meget, og også kan gå til svømning uden at få vildt ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.