Hvad gi'r I/har givet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Rasmine

Til ungerne i fødsesldagsgave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

ann-kristina

Hej
Jeg tror vi giver en lille rød trillebøre og så en badedragt. Synes ikke der er nogen grund til at give store gaver til de helt små. De er jo ligeglade. Storesøsteren giver hende et badedyr til badebassinet + måske en lille ting mere.

Anmeld

2. juli 2009

Rasmine

ann-kristina skriver:

Hej
Jeg tror vi giver en lille rød trillebøre og så en badedragt. Synes ikke der er nogen grund til at give store gaver til de helt små. De er jo ligeglade. Storesøsteren giver hende et badedyr til badebassinet + måske en lille ting mere.

Hvor købte du børen henne så?
HUSK for Jeres egen skyld enten at stille den i tørvejr, eller stille den på siden hvis det regner, ellers ruster den altså nede i.

Anmeld

2. juli 2009

Tynen

Stella fik en 3-hjulet cykel af os.. Mega hit og synes hun er ret god til at køre på den...

(Praler sgu lige lidt...   )

http://www.youtube.com/watch?v=A2aAEXY_FpU

Anmeld

2. juli 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Stella fik en 3-hjulet cykel af os.. Mega hit og synes hun er ret god til at køre på den...

(Praler sgu lige lidt...   )

http://www.youtube.com/watch?v=A2aAEXY_FpU

Nårh, hun dygtiiiii.........

Anmeld

2. juli 2009

linemus

Orv, Tynen, hun er da bare skide god! Det kan mine altså ikke endnu. Signe ræser afsted på scooteren, men Nanna kan kun køre med bitte små skridt. Hun bruger hælen og flytter den kun 10 cm af gangen, så det går meeeeget langsomt, men ser ret skægt ud. Trip trip trip trip...

Vi giver pigerne løbecykler, Totte/Lotte bøger og nogle grimme mobiltelefoner med barbie på (købt på marked). Jeg tror, bøgerne skal være fra Sebastian.

Ih, det er allerede på lørdag...

Anmeld

2. juli 2009

..

Smilla får en dvd-afspiller til bilen + 3 film, en Bilibo fantasi skal og nogen ringe fra legeakadamiet.. Glæder mig rigtigt meget til at give hende det på søndag :-)

Anmeld

2. juli 2009

Mary

Annika får en mariehøne wheelybug og så skal der et gyngestativ op i haven! Farmor'en og farfar'en har købt gynger dertil. Det lyder lidt voldsomt, men gyngestativet har vi længe snakket om, og ja, wheelybuggen kan vi ikke stå for, og så var den billigere i England

Juliane giver hende Fifi med bil købt til en 50'er i BR og en Barbapappa bamse fra Netto

Glæder mig vildt til hun skal ha det på tirsdag!!

Anmeld

2. juli 2009

Marco2

Vi har jo købt det der vældige legehus der kommer til hendes fødselsdag.
Så det bliver vores gave til hende.

AG

Anmeld

3. juli 2009

Anja

Elias fik en garage fra Little People og en trampolin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.