Cykelhjelm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Svenne

Tauf skriver:

Godaften:-)

Elias har en 3hjulet winther cykle på loftet, den vil vi gerne snart ha ned. Men jeg vil ikke ha den ned før vi har købt en cykelhjelm.
Hvilken cykelhjelm har i?

Bruger i også cykelhjelm når de køre på scootere ?

Han køre meget på scootere men har jo ikke cykelhjelm på da vi ikke har nogen. Men er det forkert?

Ja, min søn skal bruge cykelhjelm!

Men den er svær.. for i børnehaven, hvor han stort set altid sidder på et eller andet køretøj, når jeg henter ham - ofte en løbecykel - bruger de jo ikke hjelme!

Og herhjemme, når han leger udenfor og skifter mellem at køre på cykel, lege i sandkassen/legehus, trampolin og alle sine andre køretøjer har han heller ikke hjelm på.. For vi kan jo ikke forlange, han altid går rundt med den på

Men på scooter og trehjulet cykel forlanger vi ikke, han har han den på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Malene84

Nettemor skriver:

Hvor er de seje! Hvor har du købt dem?

ja ikke...

http://www.cykelhjelm.com/shop/krokodille-boerne-cykelhjelm-1460p.html

Jeg har også fået en... den er fin til børn... meeeeeen nok bare ikke lige mors stil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

Malene84 skriver:

ja ikke...

http://www.cykelhjelm.com/shop/krokodille-boerne-cykelhjelm-1460p.html

Jeg har også fået en... den er fin til børn... meeeeeen nok bare ikke lige mors stil

Tusind tak for link! kan være knægten skal have sådan en i stedet for den kedelige blå

Anmeld

15. maj 2013

FruStolpe

Tauf skriver:

Godaften:-)

Elias har en 3hjulet winther cykle på loftet, den vil vi gerne snart ha ned. Men jeg vil ikke ha den ned før vi har købt en cykelhjelm.
Hvilken cykelhjelm har i?

Bruger i også cykelhjelm når de køre på scootere ?

Han køre meget på scootere men har jo ikke cykelhjelm på da vi ikke har nogen. Men er det forkert?

Hos os er der klare regler. Man køre ikke på noget som helst hvis man ikke har cykelhjelm på.

Vores datter fik løbecykel da hun blev 1år, og der fik hun hjelm med af farfar og farmor. Det er som mange af de andre også sådan en der kan stilles i nakken. Hun bruger den endnu og er godt 2½ 

Anmeld

15. maj 2013

MyLove E

Tak til alle:-):-) Vi må heller få fat på en snart:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.