Cykelhjelm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
14 svar
5 synes godt om
15. maj 2013

MyLove E

Godaften:-)

Elias har en 3hjulet winther cykle på loftet, den vil vi gerne snart ha ned. Men jeg vil ikke ha den ned før vi har købt en cykelhjelm.
Hvilken cykelhjelm har i?

Bruger i også cykelhjelm når de køre på scootere ?

Han køre meget på scootere men har jo ikke cykelhjelm på da vi ikke har nogen. Men er det forkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

B&J

den er svær med sådan en scooter...

daniel gad ikke scooteren så han fik en løbecykle da han blev 2år og der fik han cyklehjelm med...

vi købte cyklehjelmen nede ved vores cyklehandler, og den kan stilles bag på så den får længere levetid super smart

Anmeld

15. maj 2013

frk andreasen

Elias har en 3hjulet winther cykle på loftet, den vil vi gerne snart ha ned. Men jeg vil ikke ha den ned før vi har købt en cykelhjelm.

Han køre meget på scootere men har jo ikke cykelhjelm på da vi ikke har nogen. Men er det forkert?

godaften mine børn tvinges til at have cykelhjelm på når de køre på scooter  løbehjul, løbe cykel rulleskøjter self osse cykel når vi er ude fra vores egen indkørsel.
i sin tid fik min datter osse hjelm på på sin winther 3 hjulet uden for egen indkørsel og min søn er begyndt at interssere sig for den nu ( 3 år ) men han har kun kørt i gården indtil videre

deres hjelme er fra bilka tror jeg de kan justerees bag på så de passer hovedet lidt længere og til sidst kan de tages af
knus

Anmeld

15. maj 2013

MyLove E

frk andreasen skriver:

godaften mine børn tvinges til at have cykelhjelm på når de køre på scooter  løbehjul, løbe cykel rulleskøjter self osse cykel når vi er ude fra vores egen indkørsel.
i sin tid fik min datter osse hjelm på på sin winther 3 hjulet uden for egen indkørsel og min søn er begyndt at interssere sig for den nu ( 3 år ) men han har kun kørt i gården indtil videre

deres hjelme er fra bilka tror jeg de kan justerees bag på så de passer hovedet lidt længere og til sidst kan de tages af
knus

Mange tak:-):-):-)

Anmeld

15. maj 2013

MyLove E

B&J skriver:

den er svær med sådan en scooter...

daniel gad ikke scooteren så han fik en løbecykle da han blev 2år og der fik han cyklehjelm med...

vi købte cyklehjelmen nede ved vores cyklehandler, og den kan stilles bag på så den får længere levetid super smart

Jeg syntes også det er svært...

Anmeld

15. maj 2013

Malene84

Vores drenge har drønet rundt på scootere uden hjelm - helt uden jeg har givet det en tanke  Men da de nu kører på løbecykel (hvilket går virkelig stærkt... så har de hjelm på, ellers må de ikke køre)

Drengene har selv valgt deres hjelm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2013

MyLove E

Malene84 skriver:

Vores drenge har drønet rundt på scootere uden hjelm - helt uden jeg har givet det en tanke  Men da de nu kører på løbecykel (hvilket går virkelig stærkt... så har de hjelm på, ellers må de ikke køre)

MEGA seje cykelhjelme

Synes også nogle gange det går pænt stærk på scootere også.

Anmeld

15. maj 2013

sne190810

Min datter har også hjelm på når hun kører scooter. Hun er faldet mange gange, særligt en gang hvor hun røg gned med hoved først, og priser mig lykkelig for hjelmen var på sin plads. Men hun har selvfølgelig ikke hjelm på, når hun kører rundt i lejligheden 

Anmeld

15. maj 2013

K&S

Anton kører på scooter uden hjelm (måske det lige skal genovervejes), men han har denne cykelhjelm til cykelture med mig og manden  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

Malene84 skriver:

Hvor er de seje! Hvor har du købt dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.