An&Jo skriver:
Jeg vil gerne igang med mit vægttab igen, men på en ordentlig måde..
Vi har nemlig virkelig været usunde herhjemme, så nu skal det vendes igen.. Hvis i har opskrifter på gode supper eller andet godt så tager jeg også gerne imod dem..
Jeg vil gerne igang med at tælle kalorier ved mig selv da jeg ved at jeg er lettere overvægtig, men der skal også være nogle fode sunde opskrifter at finde som samtidig ikke koster en bondegård at lave.. Vi skal generelt leve sundere og derfor skal der også være mad imellem som er børnevenlig..
Og det hjælper ikke at skrive minus Hvidt brød, pasta osv, for det er allerede skiftet ud for længst..
vi spiser kun vilde brune ris, grovpasta ( de få gange der bliver serveret pasta) eller det friske pasta..
Men er det kun madlog man kan bruge?? Eller er der et gratis alternativ??
Du kan hente appen shapeup. Den er gratis. Og jeg synes den er okay. Den fungere ihvertfald fint for mig

Mht til sundt mad har jeg ikke sådan rigtig gået efter opskrifter jeg har bare smidt noget sammen om det er suppe eller andet.
Mht til grovpasta det er faktisk ligeså usundt som alm. Pasta de indeholde ca samme kcal. Dog spiser man en smugle mindre de da mætter mere. Og personligt synes jeg også det smager bedre.
Herhjemme har jeg ikke valgt at nægte mig selv ris, pasta og den slags. For jeg gider ikke gøre det surt for mig selv.
Så jeg sørger for at spise mange gange om dagen i små portioner.
Og så holderjeg mig væk fra slik og den slags.
Jeg drikker dog pepsi max. Men har tabt mig alligevel. Og så daglig gåtur på min. 30 min. Jeg kan ikke holde til så meget fysisk da jeg har piskesmæld.men jeg har stadig tabt mig 6 kg på 1,5 mdr.og der skal det lige siges at jeg halvdelen uge hvor jeg fik rimelig med slik og fløde.

Og ingen frugt efter kl 15. Pga frugtsukkeret
Anmeld