Gratis alternativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
16 svar
2 synes godt om
15. maj 2013

An&Jo

Jeg vil gerne igang med mit vægttab igen, men på en ordentlig måde..
Vi har nemlig virkelig været usunde herhjemme, så nu skal det vendes igen.. Hvis i har opskrifter på gode supper eller andet godt så tager jeg også gerne imod dem..

Jeg vil gerne igang med at tælle kalorier ved mig selv da jeg ved at jeg er lettere overvægtig, men der skal også være nogle fode sunde opskrifter at finde som samtidig ikke koster en bondegård at lave.. Vi skal generelt leve sundere og derfor skal der også være mad imellem som er børnevenlig..

Og det hjælper ikke at skrive minus Hvidt brød, pasta osv, for det er allerede skiftet ud for længst.. vi spiser kun vilde brune ris, grovpasta ( de få gange der bliver serveret pasta) eller det friske pasta..

Men er det kun madlog man kan bruge?? Eller er der et gratis alternativ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

SAL

An&Jo skriver:

Vi har nemlig virkelig været usunde herhjemme, så nu skal det vendes igen.. Hvis i har opskrifter på gode supper eller andet godt så tager jeg også gerne imod dem..

Jeg vil gerne igang med at tælle kalorier ved mig selv da jeg ved at jeg er lettere overvægtig, men der skal også være nogle fode sunde opskrifter at finde som samtidig ikke koster en bondegård at lave.. Vi skal generelt leve sundere og derfor skal der også være mad imellem som er børnevenlig..

Og det hjælper ikke at skrive minus Hvidt brød, pasta osv, for det er allerede skiftet ud for længst.. vi spiser kun vilde brune ris, grovpasta ( de få gange der bliver serveret pasta) eller det friske pasta..

Jeg har en app der hedder shape up, den giver et ok overblik....

Anmeld

15. maj 2013

An&Jo

SAL skriver:

Jeg har en app der hedder shape up, den giver et ok overblik....

Er den på engelsk??

Anmeld

15. maj 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg er på dukan kuren..
Mht Shapeup, så er det også et fint program, og ja det er på dansk

Anmeld

15. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
An&Jo skriver:

Hej. 

Der er også den hjemmeside der hedder www.madital.dk, hvor du både kan oprette dig gratis og med betaling. Den gratis giver vidst lidt mindre adgang. Men det er den jeg bruger, og kan bruge den til det jeg har brug for. 

Du kan jo prøve, at kigge lidt på den. 

Anmeld

15. maj 2013

An&Jo

Twixic skriver:

Jeg er på dukan kuren..
Mht Shapeup, så er det også et fint program, og ja det er på dansk

Kunne faktisk se at jeg har brugt shape up før, så den har jeg startet op igen..

Starter idag med at se HVOR meget jeg egentlig spiser og så tage den derfra imorgen..

Anmeld

15. maj 2013

Maja88

An&Jo skriver:

Shape up club

Anmeld

15. maj 2013

An&Jo

1+1=2 skriver:

Hej. 

Der er også den hjemmeside der hedder www.madital.dk, hvor du både kan oprette dig gratis og med betaling. Den gratis giver vidst lidt mindre adgang. Men det er den jeg bruger, og kan bruge den til det jeg har brug for. 

Du kan jo prøve, at kigge lidt på den. 

Tror jeg forsøger mig lidt frem for hvad der fungerer.. men skal helst bruge noget der er nemt fra mobilen også

Anmeld

15. maj 2013

An&Jo

Maja88 skriver:

Shape up club

Hvad er forskellen fra shape up og til shape up club??

Anmeld

15. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
An&Jo skriver:

Tror jeg forsøger mig lidt frem for hvad der fungerer.. men skal helst bruge noget der er nemt fra mobilen også

Bare til orientering. De har også en mobilversion, hvor man også kan indtaste. Men ja. Prøv dig frem, og se hvad der virker bedst for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.