Hvorfor får man ikke besked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Plysbjørnen

Går ud fra at i kan huske at jeg fortalte at jeg havde søgt et andet arbejde... Der har jeg ikke hørt noget fra endnu, så kommer min far (som jeg ikke havde fortalt at jeg søgte det) så og siger at det arbejde jeg havde søgt fik jeg altså ikke for en af hans kollegaers kone havde fået det...

Hvor fedt er det lige at få besked om det af omveje...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Muffinmus

sådan er det mange steder desværre..kun dem der får jobbet hører noget, andre må bare sidde og vente og så af den grund vide man ikke var den heldige...synes det er tarveligt af firmaerne...har selv prøvet det 2 gange..

Anmeld

2. juli 2009

linemus

Det lyder da noget mærkeligt, at din far så får at vide at du har søgt det, men ikke fået det. Som om han skal overbringe nyheden. Arbejder han samme sted?

Øv, at du ikke fik det. 

Anmeld

2. juli 2009

Plysbjørnen

linemus skriver:

Det lyder da noget mærkeligt, at din far så får at vide at du har søgt det, men ikke fået det. Som om han skal overbringe nyheden. Arbejder han samme sted?

Øv, at du ikke fik det. 

Synes også det er noget lort at det efterhånden er praksis at man ikke får besked når man søger noget . Min kæreste nævnte det for han fagforening og de sagde at det detsværre ikke var første gang at de hørte det...

Nej det er netop det han ikke gør... Min far arbejder på dumfoss (der hvor jeg er nu, også kaldet Danfoss). Har lidt en mistanke om at det er min bror der er sladrehanken... Havde bare bevidst ikke valgt at at fortælle dem noget, da han med garanti enten ville blive skuffe over at jeg søger væk fra Danfoss eller forsøge på at overtale mig til "bare" at søge noget andet på Danfoss...

Synes bare det er ged, at det skal være sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.