Så var det jo, at man en gang, da man var nyforelsket, var sådan en slank sylfide, som lige havde smidt 25 overvægts-kilo! Fantastiske tider! Men så var det man tog 25 kilo på under første graviditet. Og ikke fik lortet smidt før anden graviditet, hvor man tog 18 kilo på. Og så var det, at man pludselig vejede 1,5 kilo end ens tidligere maxvægt! Og så friede ens kæreste, og man skulle giftes om 14-15 mdr.
Så ja.. Nu er der altså lige 30 kilo, som skal vippes af inden vores bryllup! Jeg har altid svoret, at jeg skulle være slank, den dag jeg skulle giftes, og det er et løfte, som jeg vil holde! Jeg vil jhave det så skidt med mig selv, hvis jeg er sådan en fix lille rund sag på vores store dag, så det skal bare ikke ske.
Derfor går kampen ind om at tabe 30 kilo på 14-15 mdr. Jeg har tidligere tabt 20 kilo på 5 måneder, så det skal nok lade sig gøre!
Ud over det kosmetiske, kan jeg tydeligt mærke at min overvægt begrænser mig ift. fysisk aktivitet med ungerne, og derudover påvirker det mig helt enormt psykisk, da jeg har det RÆDSOMT med mit spejlbillede og min krop!
Så nu går kampen ind. Selvfølgelig tager jeg hensyn til amning, så det behøver i ikke nævne 
Hvis i har lyst, vil i kunne følge min kamp på min vægttabsblog, som jeg også tidligere har brugt. Den hedder:
http://www.rundtilsund.dk - der vil komme et indlæg i aften. I dag har været første dag i mit nye liv vol. 2, og det er gået så fint!